Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ik woon in een warm land en rijd altijd met rijbroek of, als het niet zo lang is, met legging. Je lichaam afdekken is beter dan bloot. Het zweet kan je lichaam koelen, als het meteen verdampt, niet. Een fout die veel mensen maken is te bloot gaan in de hitte. Een katoenen flodderbloesje is uiteindelijk koeler dan een topje met spagetti bandjes, echt! Ook altijd wat op je hoofd, maar ik neem aan dat je op een paard verstandig genoeg bent om een rijhelm ofoz op te zetten. Wil je persee zonder rijhelm, doe dan op z´n minste een pet (achterstevoren, dan waait hij niet af), hoed (met bandje) of hoofddoek op.
Gympen zijn levensgevaarlijk. Geen grip en je glipt er makkelijk mee door de beugels. Kun je alleen doen als je met dichte beugels of zonder beugels rijdt. Korte rijlaarzen (jodhpurlaarzen) zijn een betere optie.
Een gewone broek kruipt omhoog en gaat draaien. Die moet je dan in je sokken doen om dat te voorkomen. Vandaar dat een legging dan handiger is. Of gewoon een rijbroek.
cp112 schreef:haha, Hackie, die ava van jou
hier was het de afgelopen dagen echt super weer20 graden, lekker zonnetje, liep in een t-shirt in de tuin
vandaag is het weer derrie
classic_life schreef:ik heb een vraagje: ik ga van de zomer richting buitenland (hoogstwaarschijnlijk ierland), wat moet ik allemaal regelen voordat ik wegga?
Thokkadisje schreef:Voor mensen die graag ook nog naar het buitenland willen, de stal waar ik nu werk zoekt nog mensen voor april tot iig juni/juli... dus als iemand geinteresseert is.... http://www.fitjamyri.com
Njen schreef:Meelezer, iemand plaatste in mijn topic over emigratie een link hiernaartoe!
Njen schreef:Wij gaan nergens nog naartoe, maar mijn vriend en ik hopen over een aantal jaar te gaan emigreren, ik wil het liefste naar australie, maar alle opties staan nog open. Eerst maar eens een jaartje gaan backpacken als ik klaar ben met mijn studie.
Njen schreef:Hahah, okee!
Perrokai schreef:Njen schreef:Hahah, okee!
foutje, het is Ozzieozzie zij zit in Australie.