geniet ervan. Al is met dikkere dekens s nachts wel te doen maar overdag en s avonds brrrIk zit balend in nl maar het is niet anders
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet nog wel een stuk schuine balk vervangen worden, als het goed is deze week en volgende week gaan ze nog wat doen.

Mijn man kent me goed. Er hangen dus overal waarschuwingsbordjes voor mij
Strak plan, die waarschuwingsbordjes. Ik ken nog zo iemand die ze nodig zou hebben
balance schreef:Strak plan, die waarschuwingsbordjes. Ik ken nog zo iemand die ze nodig zou hebben
![]()
Verder vind ik het al heel dapper dat jullie in die bouwval durven, als ik eerlijk ben. Balk of niet.

Hij leek het wel heel erg leuk te vinden, blij dat we even gegaan zijn 

En we hadden zelf (veel stevigere) stutten meegenomen die gebruikt zijn, naast zijn eigen.

Prairy schreef:Krijg ik na echt een ruk dag vandaag , onverwacht een leuk mailtje
Van de meneer die vorig jaar bij ons is langs geweest met zijn zwager en volgens mij zus, die een soort vereniging heeft voor oude aardappel zetmeel fabrieken. Hij wil weer een fietstocht gaan plannen, dit keer met de broer van de eigenaar van het museum waar we vorig jaar geweest waren, en of we binnenkort nog in Frankrijk zijn zodat ze gedag kunnen komen zeggen