Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:
Tinka schreef:We hebben niets meer buiten staan, behalve de trailer en de auto's dus. Vind het wel een beetje spannend voor de paarden.
Muga schreef:Jeetje wat een pech, gevangen door de griep. Op zich dan nu wel gunstig weer om binnen te zitten bij jullie als ik het zo lees, dit weekend!
Ik mag aan de poets! De aannemer heeft de meeste van z'n spullen mee! Nog een klein dingetje hier en daar maar het is zo goed als klaar!! Dus poetsen en de bbq aan en lekker kokkerellen!
Marilu schreef:Goed dat je al aan het opknappen bent, Monique !!
Het lijkt erop dat het slechte weer vanuit Spanje naar Frankrijk aan het trekken is. Daar hebben ze de week die gepasseerd is op vele plaatsen wateroverlast gehad.
Hier, in België, nog twee dagen lenteweer en dan opnieuw temperatuurval en regen voorspeld.
Ik ga mezelf vandaag proberen nuttig maken en hoop alle vensters te wassen van binnen en buiten. Ben op het moment nog effe de goesting om eraan te beginnen aan het zoeken
Lees net dat je er nog wat bijgeschreven hebt ... Ik denk wel te weten wat je wil bedoelen qua geluid. We hebben zelf wel nooit een houtkachel gehad, maar ik denk dat het geluid van een pelletkachel, dus ook met een rechtstreekse schoorsteen het 'origineel' benadert.
Prairy schreef:Wij stoken hout, maar eigenlijk nooit echt last van de wind. We hebben wel een kap met draaiding geloof ik bovenop de schoorsteen staan voor extra trek, misschien dat het daardoor minder waait.
Tinka schreef:Soms hoor ik de wind waaien, nu ook wel hoor. De kachel doet het de ene keer extra goed en de andere keer heel slecht, dat hangt er vanaf hoe de wind staat.