Wauw wat een gave foto zeg! Lijkt wel of iemand sneeuwpoppen heeft staan maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik heb het exta zacht gemaakt met meer zaagsel en torvstro. Volgend jaar wil ik kijken of ik ze hoefschoenen om kan doen
Het voorjaar mag nu echt komen hoor
De paarden vervelen zich afentoe een beetje en ondanks ik nu afentoe kan trainen verzinnen ze altijd weer iets nieuws om te slopen....verschrikkelijk.
Stelletje vreetzakken. Ik ga wel een beetje afwegen nu het hooi zodat ze redelijk slank het voorjaar in gaan.
Dus ook het Zweeds spreken gaat steeds beter.
en ben ik telkens weer aan het bouwen aan andere landjes op andere plekken en we hebben zelfs een mooie plek bij de rivier tot onze beschikking gekregen. Maar ook hier moet eerst omheinig gezet worden plus het is 20 minuten lopen dus nog even trainen met de paarden.
Plekje bij de rivier met heeel veel gras
Paarden in de voortuin (Het is hier te lang droog geweest en gras groeide slecht dus tijdelijk weitje in de voortuin opgezet.
Midzomernacht gevierd
Plekje bij de rivier van de andere kant, er zit een klein boothuis als schuilstal, maar momenteel dus echt muggen...heel veel muggen en Nala en Otis worden daar helemaal lek geprikt. Waarschijnlijk gaan we ze hier in het najaar neerzetten.
Zo is het te doen.
Zo leuk! En we gaan niet meer terug uiteraard. 
Echt heel gaaf!