fokfanaat schreef:Iemand hier ervaring in Indonesië, ik ga in november 5 weken backpacken met mijn dochter. Ik wil iig graag naar Flores, een duikcursus, orang oetangs kijken en slapen op een vulkaan.
Ik heb gebackpackt in sumatra, java en bali
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cocktailtime schreef:Beide goede hotels petrichor.
Heb deze hotels beide gezocht tijdens mijn studiereizen van het reisbureau!
moonsparkle schreef:Die tweede ziet er wel wat massaler uit, daar ben ik niet zo van maar dat is natuurijk persoonlijkbij beide zou ik trouwens op dit moment graag willen zijn
als de zon maar schijnt
Petrichor schreef:moonsparkle schreef:Die tweede ziet er wel wat massaler uit, daar ben ik niet zo van maar dat is natuurijk persoonlijkbij beide zou ik trouwens op dit moment graag willen zijn
als de zon maar schijnt
Wat grappig dat je dat zegt, Los Hibiscos is namelijk echt een klein hotelletje waar je zelfs binnen een week wat opbouwt met de mensen die er werken.
Maar net wat jij zegt ik wil overal wel heen als er maar zon is.
Petrichor schreef:cocktailtime schreef:Beide goede hotels petrichor.
Heb deze hotels beide gezocht tijdens mijn studiereizen van het reisbureau!
Oeh wel even goed om te weten dat ze beide goed zijn! Weet jij dan toevallig ook of het klopt dat ik beter een week (of 2) voor vertrek kan boeken ivm de kosten? Als ik nu namelijk kijk naar Best Jacaranda kost hij rond de 950 pp voor de datum dat ik weg wil. Maar als ik nu boek voor volgende week dan kost me dan 300 euro pp minder. Is dat meer omdat januari een minder populaire maand is of omdat het vlak voor vertrek is?
jojoleinee schreef:Eergisteren heb ik onze route naar Schotland afgemaakt. Goedkeuring van mijn vriend is ook al binnen
. Volgende stap is een camper huren, selectie is al gemaakt. Daarna een treinticket kopen en dan zijn we vrijwel klaar!
Dit is wel pas voor de zomervakantie..
Tussendoor gaan we in april nog een weekendje weg met mijn familie. Het huisje heb ik ook uitgezocht (met kat op schoot). Mijn moeder noemt ons al reisbureau Joleine&Lola
E4D schreef:Is er hier iemand die op reis/vakantie is geweest naar een mooi regenwoud? Dat lijkt me ook wel mooi en zou ik misschien nog wel willen maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen?
Wie is er wel eens geweest, wat zijn tips, hoeveel geld ben je ongeveer kwijt, hoeveel dagen moet je er minimaal voor uittrekken?
purny schreef:Als ik de prijzen zie die men rekent dan is de pret een beetje voor mij over..
fokfanaat schreef:zelf regelen kan ook veel schelen, ik ben net naar Indonesië geweest en heb alle mooie dingen gedaan, was 700 euro per week kwijt.
Earth schreef:Leuk Joleine, fijn dat je vriend ook goedkeuring heeft gegeven![]()
![]()
Mijn man was de warmte in Thailand zo zat dat ie sindsdien aan het zeuren is dat ie naar Schotland wil. Dus elke keer als ik een mooie plek zie of benoem, zegt ie alleen maar 'Schotland' en gaat ie weer verder met zn ding![]()
Dus voordat we weer naar een tropische plek gaan, zal ik eerst een keer naar Schotland moeten