even een grove selectie gemaakt (nog steeds 121 foto's haha)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariskaa3 schreef:Op de boot wel goed gegeten maar veel vette dingen haha.
@Qimm oh wat grappig haha. Wij zijn gister ook thuis gekomen snel foto's uitgezocht. Maar vandaag of morgen zal ik wat laten zien. Groot deel hebben we denk ik wel hetzelfde gezien denk ik, leuk! Wij hebben zo'n 3200 km gereden.
Durante schreef:Yeah , een topic over Schotland!
Ik wil even volgen want wij gaan binnenkort ook naar schotland, met onze eigen auto.
Wij gaan eerst 2 weken, en als het bevalt gaan we volgend jaar misschien wel langer![]()
We hebben de boot al geboekt voor heen en terug.
Het enige waar ik tegenop zie is het overnachten op de boot. Kennisje van ons was behoorlijk zee ziek, en kon niet echt van de overgang genieten...
Maar verder heb ik er ontzettend zin in!
Ik ga dit topic even rustig op mijn gemakje doorlezen, en genieten van de mooie foto's en verhalen
ikke schreef:Durante schreef:Yeah , een topic over Schotland!
Ik wil even volgen want wij gaan binnenkort ook naar schotland, met onze eigen auto.
Wij gaan eerst 2 weken, en als het bevalt gaan we volgend jaar misschien wel langer![]()
We hebben de boot al geboekt voor heen en terug.
Het enige waar ik tegenop zie is het overnachten op de boot. Kennisje van ons was behoorlijk zee ziek, en kon niet echt van de overgang genieten...
Maar verder heb ik er ontzettend zin in!
Ik ga dit topic even rustig op mijn gemakje doorlezen, en genieten van de mooie foto's en verhalen
IJmuiden - Newcastle geboekt?
Die boot is niet zo groot en heeft een merkbare deining. Kun je daar tegen, niks aan de hand maar als je er gevoelig voor bent, neem serieus voorzorgmaatregelen.
Rotterdam - Hull gaat prima tot windkracht 7, daarboven ga je merken dat je op een boot zit.
Durante schreef:ikke schreef:IJmuiden - Newcastle geboekt?
Die boot is niet zo groot en heeft een merkbare deining. Kun je daar tegen, niks aan de hand maar als je er gevoelig voor bent, neem serieus voorzorgmaatregelen.
Rotterdam - Hull gaat prima tot windkracht 7, daarboven ga je merken dat je op een boot zit.
Ja, vanaf IJmuiden - Newcastle...
Krijg wel een beetje de zenuwen, hoop dat ik er er een beetje tegen kan...Normaal heb ik nooit geen last van wagenziekte of iets dergelijks, dus zou niet weten hoe het op de boot zou gaan. Moet het maar over me heen laten komen haha!
De terugreis nemen we een andere boot, namelijk van Hull naar Zeebrugge, en vanuit daar reizen we weer naar het hoge noorden; Groningen, met onderweg nog 1 overnachting ergens, misschien wel 2