Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:07

Die nieuwe smaken zijn er vandaag gewoon weer hoor, genoeg mensen op fb die ze halen. No worries.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:09

lieveli schreef:
Die nieuwe smaken zijn er vandaag gewoon weer hoor, genoeg mensen op fb die ze halen. No worries.

Uuuh? Dus de Koetjesreep Facebook kletst uit zijn nek gisteravond laat? Dat zou best kwalijk zijn.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:18

Ahhh donderdag hadden ze helaas ook niet meer. die andere kleuren koetjesrepen. Ben benieuwd of ze in de winkels komen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:20

Alwiene schreef:
lieveli schreef:

Uuuh? Dus de Koetjesreep Facebook kletst uit zijn nek gisteravond laat? Dat zou best kwalijk zijn.

Blijkbaar? Geen idee, volg ze niet op fb :=

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 14:20

snikky schreef:
Niemand die toevallig een tip heeft over vervoer? Eventueel parkeren e.d.?

Als je idd vroeg gaat kan je onder de rai parkeren. Wel duur maar persoonlijk vond ik het heel handig om jassen te laten liggen en tussendoor tassen te droppen.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:29

Ben gisteren voor het eerst geweest met mijn ma.
Wij hebben de auto gratis in Abcoude geparkeerd en de rest met de trein gedaan. Zijn vast in Amsterdam stations waar je de auto gratis kwijt kan (Holendrecht dacht ik).

Wij waren er om 11 uur en konden nog redelijk alles bekijken. Heb even een tijdje bij de diervoeders rondgehangen omdat wij opzoek zijn naar ander voer voor de hond. Daarna de Pasar Malam bezocht. Erg leuke sfeer daar en heerlijk eten!
Daarna werd het erg druk, voornamelijk in de foodhal. Die hadden we grotendeels al in de ochtend gehad, dus zijn rond 4/half5 weer naar huis gegaan.
Waren er beiden nooit geweest en hadden vooral een oudbollige beurs verwacht, maar vonden het stiekem toch best leuk! Maar een volgende keer gaan we op een rustigere dag. Rijen voor een enkele bitterbal vonden wij toch wel erg overdreven :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:35

Mijn ervaring is wel, als er inderdaad iets op een dag op is het de volgende dag wel weer gewoon was.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:38

@Lieveli ik hoop dat je gelijk hebt hoor. Zou heel blij zijn als ik morgen nog wat mee kan nemen ervan!

@Stamper, ja daarom had ik gisteren Koetjesreep op Facebook benaderd en die zeiden dat er van beide alleen nog smaakstalen waren en niks meer te koop van de nieuwe smaken. Maar misschien is er wat geregeld. Ik hoop het!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:45

Maar als het nieuwe zijn, komen ze vast ook wel in de winkels! :D

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:01

Hier gister geslaagd dagje gehad. We waren er om 3u en gingen 10u na huis. Veel gekocht.
De kleine deed het super niks geen problemen iedereen ging voor ons aan de kant.

We hadden geparkeerd vlakbij de arena was 15 euro en gratis bussen naar de rai.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:28

@Stamper, oh vast wel, maar k heb niet zoveel geduld :=

@Blacky, dat zou ik dus vreselijk vinden, dan kan ik al mijn spullen niet dumpen tussendoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:30

Mam en dumpen bij de tassen dump , alles bij elkaar proppen in 1 tas en voor 3 euro pp zijn we weer licht

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:00

Ik zie niks op de fb pagina van koetjes reep, of t is er af gehaald.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:02

Rebecca schreef:
Mam en dumpen bij de tassen dump , alles bij elkaar proppen in 1 tas en voor 3 euro pp zijn we weer licht

Wij doen precies hetzelfde! Eerst foodhal en dat mooi dumpen. :D Dan met lege handen de rest over.

Morgen gaan we!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:36

Ik ben gisteren voor het eerst naar de 9maandenbeurs geweest. Om 10
45 was rai al vok dus hebbem we bij arena geparkeerd en met de bus naar de rai. Het viel me opzich mee, had veel erger verwacht. Leuk om meegemaakt te hebben.

Kwam toch met wat tassen thuis;
Afbeelding

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 18:41

Leuke aankopen kletskoekje :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:42

MelanieB schreef:
Ik zie niks op de fb pagina van koetjes reep, of t is er af gehaald.

Nee optie 3 je hebt niet goed gezocht :P Het staat als antwoord op mijn bericht bij de "Berichten van bezoekers" ;)

Even een ander vraagje, voor de mensen die al geweest zijn. Iemand toevallig opgevallen of er een kraam is die de ROC verzorgingsproducten verkoopt? Ik heb hier de lippenbalsem van en die is echt super fijn maar wel 6 euro of zoiets. Dus mocht die ergens goedkoper zijn of 1+1 of wat dan ook dan zou dat erg fijn zijn :)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:08

Roc heb ik niet gezien gister. Maar wij hebben ook niet alles gezien.
Er was zoveel.
Ben wel goed geslaagd. Heb een hoes voor de maxicosi, zwem sokken voor mijn zoontje en een leuke nijntje tas + verzorgings producten + bumba beker/tandenborstel/tandpasta gekocht. En bij de kruidvatstand nog een tas vol babyspullen voor 3 euro en nog vanalles voor de punten.
Van nuk heb ik 2x een flesje + speen gekregen, van honig 2x een maaltijd mix. O ja milka aanbieding ook gekocht en de huishoudbeurs shopper. Van napoleon snoepjes gekregen. En dan zal ik vast nog wat vergeten zijn. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:35

Was weer leuk vandaag en helemaal niet druk vond ik! Stonden met de bus pal voor hoofdingang geparkeerd.

Heb vooral veel voor de kat gekocht. :') Van Renske en Best for your Friend onder andere. Daarnaast mooi lits-jumeaux dekbedovertrek voor een tientje, oorbellen en zonnebril allemaal 1 euro, lingerie, makeup Etos en een armbandje gekregen van m'n moeder. :)

Leuke dag gehad maar we weten niet of we volgend jaar voor de 10e keer gaan, misschien ook eens een keer naar Vrouw in Leeuwarden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:38

Zo, vandaag genoten van de laatste beursdag. Heel veel gezien wat we de eerste dag niet gezien hadden. Veel leuke contacten gehad weer. Nog een paar leuke dingen gescoord. Bokker gemeet :D
Al met al toch weer van 10 tot 4 zo'n beetje op de beurs geweest. En toen was het ook echt wel klaar haha. Ik was heel benieuwd of er echt véél extra korting zou zijn, nou die was er wel her en der, maar niet extreem veel, dus zou voor mij geen reden zijn om speciaal nog een keer op zondag te gaan zeg maar. Al met al weer enorm genoten dit jaar, en ben nu alweer benieuwd naar volgend jaar :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:39

Jildau schreef:
Was weer leuk vandaag en helemaal niet druk vond ik! Stonden met de bus pal voor hoofdingang geparkeerd.

Heb vooral veel voor de kat gekocht. :') Van Renske en Best for your Friend onder andere. Daarnaast mooi lits-jumeaux dekbedovertrek voor een tientje, oorbellen en zonnebril allemaal 1 euro, lingerie, makeup Etos en een armbandje gekregen van m'n moeder. :)

Leuke dag gehad maar we weten niet of we volgend jaar voor de 10e keer gaan, misschien ook eens een keer naar Vrouw in Leeuwarden.

Ik vind Vrouw best wel saaaaaaaaaaai, zeker vergeleken met de Huishoudbeurs. Veel hetzelfde, veel kleding, maar heel veel kleiner dan de HHB. Ik ben er geweest omdat we kaarten gewonnen hadden, maar vind de HHB 100x leuker :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:44

Ik vond het ook absoluut meevallen qua drukte. Ik ging in eerste instantie voor Blond Amsterdam en omdat ik toch wel heel benieuwd was naar de HHB zelf, aangezien ik er nog nooit was geweest.
Mijn meest verrassende aankoop is toch wel de weight hoop, ik had al een 1.5kg maar wilde al een tijdje een zwaardere. Uiteindelijk een 2.1kg gekocht. Verder scentchips, 2 houten sjaalspelden voor mijn omslagdoeken en spekkoek voor le boyfriend. Ik heb me nog aardig weten in te houden. Bij de schapenvachten moest ik echt weggesleurd worden door mijn vriendin, ik ben enorm verslaafd aan die vachten. En ik vond de massagebanden echt heerlijk maar niet om 'even' €150,- af te tikken dus die heb ik braaf laten liggen.
Ik had eerlijk gezegd wat meer vernieuwende snufjes voor in huis verwacht maar we hebben ons evengoed vermaakt.
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 00:54

Zo, ik lig eindelijk in bed! Een hele leuke laatste dag gehad. :) Ik heb het vandaag erg druk gehad aan de stand, maar tijdens m'n rondje lopen verbaasde mij het eigenlijk hoe 'rustig' het was. Niet super veel gekocht maar ach dat is niet zo erg. :P Verder was Alwiene zo dapper geweest om bij de stand naar mij te vragen dus die heb ik ook gezien :))

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:20

Zo 6 dagen achter elkaar gewerkt :') Ik kan geen trolley meer zien. Absolute hoogtepunt:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:37

Mijn hemel, ik krijg hier plaatsvervangende schaamte van. :=