en er zitten geloof ik ook nog genoeg skiërs hoor haha! Voor de sneeuw wordt het billenknijpen ja
ik vrees dat het een hopeloze aangelegenheid wordt in de kerstweken helaas. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en er zitten geloof ik ook nog genoeg skiërs hoor haha!
ik vrees dat het een hopeloze aangelegenheid wordt in de kerstweken helaas.

haha!
:D In januari wordt het Winterberg, lekker dichtbij. Eind maart weet ik niet waar het nog sneeuwzeker is en waar er genoeg blauwe en rode pistes zijn, ik heb namelijk pas 1 week in m'n leven op ski's gestaan haha!
)
_Nelleke_ schreef:Wat opvallend veel ruiters die goofy staan. Zou het iets te maken hebben met dat de meeste paarden linksgebogen zijn en je dus rechtsom over het algemeen harder moet werken?? (Misschien wel veel te diep doorgedacht...)
.
gelukkig zijn er foto's! Mijn ouders hadden een speciale slee gehuurd waar je de maxicosi op kon vastmaken en na een paar daagjes eentje met een gewoon zitje er op geloof ik. Ik kan je alleen niet zeggen hoe die bevielen. Wat je natuurlijk altijd kan doen is even bij de lokale skiverhuur informeren voor je gaat, ze zullen vast wel met je mee willen denken voor een oplossing! 

En oh wat een spierpijn weer. 

)