Gaaf corella! Wat voor soort wagen hebben jullie? Een vriendin en ik wilde bijna mee doen met de stiletto race, maar werd toch lastig aangezien we 200 km uit elkaar wonen. Dus toen maar voor de brommerklasse gegaan
Ik heb er zo machtig veel zin in ! Straks nog even werken en dan ben nu aan 't inpakken, dan vanavond nog even bij m'n vriendje slapen en van daar uit ga ik rijden om 08.00. Mijn vrienden ophalen en langs de supermarkt voor BVO en dan full speed naar Lichtenvoorde ! Ik neem wel m'n jodphurs mee, voor de zekerheid. Had geen tijd meer om nog laarzen oid te gaan kopen. 2 Paar allstars nog mee en dan moet ik 't weekend wel door zien te komen !
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 22-07-15 13:51
Vrijdag twee jaar geleden stond ik midden in die pokke groene shelfcloud. Met mijn rolstoel verzopen bij de baan. Kon half schuilen bij de sapjeswagen maar ondanks drie lagen waterdicht en poncho verzopen toen. Dik onweer was toen niet fijn.
Maar fase een voor de protestklasse is klaar. Doek is vorige week geleverd, het frame ervoor is klaar en bevestigd. Nu nog het omhooghoud ding zo maken dat het gemakkelijk te demonteren en monteren is en draagbaar zodat mannetje nog wat ziet ook.
Heee toch een topic gevonden! Vorig jaar voor t eerst 1 dag gegaan, de zaterdag toen. Dit jaar het hele weekend en ben net begonnen met inpakken hahah heb er machtig veel zin in!