Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Net twee weken een kleine rondreis gemaakt naar de Cotswolds (Wauwie) toen Shropshire en daarna naar de Yorkshire Dales. De Yorkshire Dales (en dan vooral Hawes en Gayle) trekken mij zo erg!! Ik ben dan ook van plan om hierheen te verhuizen binnen nu en een half jaar

Ook fijn dat je dan inderdaad toch een vangnet hebt. Ik vind het echt een aanrader, ik ben een jaar geleden verhuisd en ik ben nog steeds zo ontzettend blij dat ik het gewoon gedaan heb.
Ik vind het echt een heerlijke stad inderdaad, voel me hier echt heel erg thuis. Het is alleen zo duur
Ik wilde het al heel lang, had toen ineens de mogelijkheid en ben er toen gewoon zonder na te denken voor gegaan.
Annash schreef:Yorkshire Dales ben ik nog niet geweest, staat nog op het lijstje.
Ik zou de sprong wagen, je kunt inderdaad nog terug en over 20 jaar heb je dan geen spijt dat je het nooit gedaan hebt!

Heeft de vakantie denk ik weinig zin.
), met pasen naar Edinburgh en in mei naar Rome en Sorrento, dus ik zit voorlopig wel even goed
Het receptie werk opzich is wel grappig, en sommige collega's zijn ook wel leuk. Maar ik vind de sfeer/instelling niet zo geweldig. Ben er na 5.5 maand wel weer een beetje klaar mee zegmaar