https://issuu.com/ishestar-riding-tours ... enska__net
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marit schreef:Manou_xxx schreef:Ik zou zó graag meewillen!Het klinkt echt geweldig!
Even sparen en voor je verjaardag een bijdrage vragen

waarschijnlijk had ik wel eerder gemogen maar het kwam er nooit van. Niemand van m'n vrienden had daar geld voor etc etc
Weekendjes Lowlands zijn ook best duur.
Als we met georganiseerde reis mee willen hangt daar helaas een prijskaartje aan.
Na afloop wil ik idd graag de vakantieverlenger inzetten voor paar dagen reykjavik en een buitenrit. SplashIsLief schreef:Ik word al een hele tijd getriggerd door dit topic. IJsland is een meisjes droom. IJsland in combinatie met fotografie is nog mooier.
Enige waar ik mee zit is de prijs voor 'maar' 7 dagen en het gevoel dat het goedkoper kan en zou daar ook best tijd/energie in willen steken. (Ja ik heb de discussie over wildkamperen, wel/niet georganiseerd reizen etc gelezen)
Bij een reis met professionele fotografen dan ten minste. Ik heb talloze organisaties benaderd en alles naast elkaar gelegd dus ik ben nu wel zeker van die prijs.
Voor mij heel schappelijk, en we zitten nu te springen om reisgenootjes om het door te laten gaan dus plieeeees ga mee

) ) 
SplashIsLief schreef:Ik geloof je Marit
(Heb het topic ook terug gelezen en nog hogere bedragen voorbij zien komen (paasei) )
Ik ben namelijk van van 31 juli tot 7 augustus...