Wij hadden ook in the campsite of carnage dat er in zo een box iemand ons liet schrikken. Pleegbroertje zei wow die man was eng. Toen stond er een bewaker voor ons en die zei dat het een vrouw was. Wij lachen. Draaien we ons om staat die enge vrouw er weer. En die beveiliger ging ons toen uitlachen
Nee niet gezien, maar die tunnel idd.. Ben er gewoon met dichte ogen door gelopen, anders was ik nooit meer buiten gekomen ben ik bang.. :p
Daks
Geplaatst: 27-10-14 19:31
Ik deel hem hier ook maar. Wat een idioten
Leden we hebben even een oproepje er is gisteren een incident geweest op de parkeerplaats en er word naar getuigen gezocht. Ben je gisteren naar de Halloween Fright Nights geweest lees dan het onderstaande bericht.
Beste heer/mevrouw,
gisteravond heeft er een incident plaatsgevonden op de parkeerplaats tijdens het uitrijden vanaf het pretpark. Ik wilde samen met een vriendin van mij (in andere auto) uitrijden en ik kreeg onenigheid met een bestuurder die er tussen wilde. Deze stapte uit en werd agressief, trok mijn portier open en greep me gelijk bij mijn keel. Nadat ik hieruit ben ontsnapt, ben ik achteruit gereden en omgekeerd en naar een andere uitrijd plek gereden. Ik rekende er echter niet op dat ze me achterna gingen en de hele linkerkant van mijn auto insloegen om mij uit die auto te krijgen. Hierbij gebruikten ze voorwerpen (ijspriem?) om het raam proberen in te slaan. Hierna arriveerde de politie.
Om mijn zaak te ondersteunen zoek ik getuigen, filmmateriaal, foto's enz.
Nouja zeg, wat een mafkezen. Wij hadden het 1e weekend ook last van enorme drukte tijdens het uitrijden maar de agressieve haantjes zijn toen gelukkig allemaal in de auto blijven zitten.
Ik kan me geen paashaas herinneren in Haunted Holidays, maar het kan ook dat ik die verdrongen heb. Die laatste brug vond ik ook heel naar, heb nog eventjes met mijn ogen dicht gestaan om te ontdekken hoe hij nu daadwerkelijk bewoog maar ik werd er niets wijzer van, zo bizar.
De show van Eddie vond ik erg tegenvallen, heel erg kort en het sloeg naar mijn idee nergens op. Het principe was opzich wel geinig bedacht, maar het kwam niet echt lekker uit de verf. Het was zo weer voorbij.
Die scharrelden bij het hoofdpodium voor het reuzenrad rond, die waren nieuw en zogenaamd door Eddy gemaakt om hem te helpen bij zijn gruweldaden. In het begin vond ik ze doodeng, tot ze voor me gingen zingen, toen kon ik ze niet meer serieus nemen.
Es_ther
Geplaatst: 27-10-14 21:22
Ooooh, de misvormde kabouters . Ik vond ze grappig!
Jolien87
Geplaatst: 27-10-14 21:25
Ess_Ramona schreef:
Hahah die picolo was zo grappig! Te grappig om eng te vinden .
Ik vond het wel een lekker ding.
Es_ther
Geplaatst: 27-10-14 21:26
Nummer gevraagd ?
Maureen95
Geplaatst: 27-10-14 21:28
Jolien87 schreef:
Die scharrelden bij het hoofdpodium voor het reuzenrad rond, die waren nieuw en zogenaamd door Eddy gemaakt om hem te helpen bij zijn gruweldaden. In het begin vond ik ze doodeng, tot ze voor me gingen zingen, toen kon ik ze niet meer serieus nemen.
Wie is piccolo?
Jolien87
Geplaatst: 27-10-14 21:28
Nope, ik ben niet bevoegd om nummers van andere leuke mannen te vragen. (lees: ik ben bezet)
Maureen: die stond 3d-brilletjes uit te delen in de rij van Haunted Holidays.
Stond bij Haunted Holidays, deelde de brillen uit en sprong over de zwarte evenement hekken om mensen te laten schrikken. Had een piccolopak aan, maar dan meer spookachtig. Hij was wel grappig!
Het is pas volgend jaar, maar lijkt me best leuk om met wat Bokkers er heen te gaan!
Toen ik bij de villa in de rij stond blaasde iemand in mijn nek . Ik omkijken. Stond een of andere enge scareacteur voor me en ik gillen de hele rij zag het gebeuren
Jolien87
Geplaatst: 27-10-14 21:33
Maureen: nope. Volgend jaar vast weer.
Ik vond het trouwens heel irritant dat de lampen in de wachtrij voor Jefferson Manor steeds uit gingen. Of nouja, die lampen waren het probleem niet echt want dat was wel grappig zo vlak voor je een spookhuis in moet. Maar je moet je voorstellen dat er dan een tent vol volwassenen staat te gillen en dat ie-de-re keer weer, gewoon, omdat het kan. Dat er geen bloed uit mijn oren kwam verbaasde me.
Es_ther
Geplaatst: 27-10-14 21:34
Geweldig! (Sorry)
Ik stond met mijn vriend bij de horrorfilms acteurs, en Freddy wou ons laten schrikken, maar wij heel droog "hoi".
En iemand die was zo bang, die was in 10 seconde van het ene hek naar het andere hek, met Halloween achter zich aan .
Jolien87
Geplaatst: 27-10-14 21:39
Kijk nou! Dit was het meisje met het gebroken hart waar ik het eerder vandaag over had:
Jaren trug geweest , regen brr en zo koud . Maar vroeg me af is de beetlejuice show er nog? Die was geweldig , de verhalen over de parkeerplaats zo herkenbaar . Al haalde ons vader ons op ellende , ik las ook over mensen die op het station gestrand waren