Ik denk wel dat mijn allerlaatste vlucht wel mijn leukste vlucht ooit was. Een vriendin en ik vlogen ruim een week geleden, tijdens die enorm spannende WK wedstrijd Nederland - Mexico, vanuit Italie terug naar Schiphol, met een vliegtuig met 80% Nederlanders. Bij de gate in Italie hadden we met alle Nederlanders (gekleed in Oranje uiteraard

) naar de radio geluisterd en meegekregen dat het 1-0 voor Mexico was. Iedereen ging dus als een beetje verdrietig het vliegtuig in.
Helaas op EU-vluchten kan je geen voetbal kijken of luisteren. Gelukkig was daar de geweldige piloot, die alles live mee kreeg en het regelrecht door gaf aan ons.

"Dames en heren, hier spreekt jullie piloot" - gevolgd door doodse(!!) stilte in de cabine. - "Jullie mogen juichen jongens, want het is 1-1!!!"
Het hele vliegtuig (zelfs het personeel) werd helemaal gek; allemaal geschreeuw, gejuich, gelach en er werd gezongen. Heerlijk haha! Echt een super leuke sfeer!!
Nou en toen kwam uiteraard de 2-1 voor Nederland en was iedereen helemaal niet meer te houden.

Ik vond het echt een hele bijzondere vlucht en de leukste ooit haha