Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waikiki schreef:SpikkelFire schreef:Voor een 187 visum moet je gesponsord worden door een bedrijf, ook nog in een bepaalde regio en branche etc., die krijg je dus pas als je 2 jaar daar heb gewerkt. En kost ook zo'n 10.000 dollarDaarna krijg je je permanent resident, dan ben je dus inwoner van Australië.
Een 457 visum is gewoon een Working Holiday visum, dan kun je een jaar lang (met mogelijkheid tot verlengen van een jaar als je 88 dagen boerderijwerk hebt gedaan) werken en reizen. Die is speciaal voor backpackers en kost ongeveer 300 dollar.
457 is geen backpackers visum, het is een speciaal business/sponsor visa en zit ook tegen de 10.000$. Je hebt na 2 jaar je resident en na 4 jaar je paspoort.
Sushilla88 schreef:@ Love1992, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar ga je nog steeds naar Denemarken? Als je hier namelijk ingeschreven wordt (zeker met een baan voor langere tijd) dan ben je ook gewoon verzekerd.
Roomz schreef:Ik zal vandaag even een bijleespostje doen. Even op iedereen reageren.
Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring met koffers en handbagage.
Voor mij is het de eerste keer vliegen. Ik heb verder ook helemaal geen idee wat een handige koffer is en wat makkelijk is met handbagage.
Ik hoor ook wel veel verhalen over lichtgewicht koffers. Iemand daar ook ervaring mee?
Heb zelf wel een hele mooie koffer gezien, met een Zebra erop ( http://www.vd.nl/koffers/koffers/liv/ze ... m=overview ) . Ik vind hem erg leuk maar hij weegt zelf al 4 kilo. Wat weegt ongeveer een normale koffer? Iemand een idee?
Waikiki schreef:SpikkelFire schreef:Voor een 187 visum moet je gesponsord worden door een bedrijf, ook nog in een bepaalde regio en branche etc., die krijg je dus pas als je 2 jaar daar heb gewerkt. En kost ook zo'n 10.000 dollarDaarna krijg je je permanent resident, dan ben je dus inwoner van Australië.
Een 457 visum is gewoon een Working Holiday visum, dan kun je een jaar lang (met mogelijkheid tot verlengen van een jaar als je 88 dagen boerderijwerk hebt gedaan) werken en reizen. Die is speciaal voor backpackers en kost ongeveer 300 dollar.
457 is geen backpackers visum, het is een speciaal business/sponsor visa en zit ook tegen de 10.000$. Je hebt na 2 jaar je resident en na 4 jaar je paspoort.
Waikiki schreef:Ik probeer met emirates te vliegen, 30 kilo bagage. En ga dit keer voor het eerst met vacuum zakken werken
ZusJacobs schreef:Hier in Duitsland ook alles goedGister aangekomen na 11 uur reizen (don't ask me how.. het is maar 7 uur rijden vanuit mijn thuisthuis)
Puinhoop in huis maar erug leuke mensen! Vandaag eerste dagje gewerkt, nog niet met de paarden dus daar ben ik nu wel benieuwd naar. Ergens toch bang dat dit niks voor mij gaat zijn, niet voor lange tijd iig.