Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! http://www.agradi.nl/ako-veerstalenpaal ... -105cm.htm

Woensdag avond naar de Mac gereden met twee van de meiden (ierse & nichtje van de baas) om te gaan "creepen" oftewel als een mongool door het raam van de mac kijken naar alle langsrijdende auto's bij de drive-in of er wat knaps inzat... Niet dat je dan iets kan, maar goed, heb in ieder geval VRESELIJK gelachen! Donderdag voor het eerst zelf alleen 1 van de driejarigen gelongeerd met dubbele longe, Kenny, en wat een heerlijk beest is dat toch!! Zo ongelovelijk braaf en soepel en relaxed! Plus daarna nog gehangen op Sydney en Roxy, die super braaf waren! Vandaag zelfs helemaal op Syd gezeten, ze was een beetje gespannen maar oh zo braaf! En ik vind het heerlijk om als dummy voor de jonge paarden gebruikt te worden... Echt genieten
Plus vandaag eindelijk een nieuwe telefoon gekocht met nieuw IERS nummer, en de merries zijn beide begonnen met harsen, en ik heb morgen vrij en zondag dus weer een dagje alleen op stal aan het werk, jup.... Mijn week kan niet meer stuk
Ohja, en wat "mijn" mannen betrefd, Willie gaat op het moment super goed, heeft weer een beetje last van zijn spieren maar word nog steeds elke week beter, en Bart is een beeeeeetje aan het puberen maar ook hij is weer aan de betere hand de laatste dagen! Voor de rest Minx de hele week gereden die het ook super deed, dus ik ben blij!

Pony's are the best!!
Klinkt echt alsof je het super hebt daar! En zou fijn zijn als je Armani daar bij je kan hebben!

) maar wilde nog even de volgende link met jullie delen... Ben aan het bloggen geslagen
Dacht dat dat misschien ook handig zou zijn voor mensen die denken over emigreren en dergelijke...
) dus wie weet
ik blijf je iig volgen!!
) halen, heb foto's van Long long time die nu echt aan het kegelen is!! Jeej! En Minx die uit haar plaat gaat, en heb vandaag 3 van de jonkies gelongeerd en van twee een paar foto's geschoten! (Alice was echt veel te gespannen, dus daar moest ik even mijn hoofd bijhouden)
Kwart voor twee weer richting stal gegaan en toen:
En nu ga ik de foto's proberen op de lap te krijgen