Delphi schreef:Ik denk dat meerdere mensen hier 'bang' waren dat je erg impulsief besloten had terug te komen. Maar als ik nu jouw reactie lees, dan lees ik dat je er goed over na hebt gedacht. En dan is het een weloverwogen beslissing. Als dit goed voelt, dan moet je dat gevoel volgen!
Ik wens je een hele goede en veilige reis terug en ik hoop dat je in september met de opleiding mag starten!
Ja en dat snap ik helemaal. En het is gewoon ongelofelijk hoeveel een mens kan veranderen van gevoel in een paar weken. Vorige week ging ik kapot van de heimwee, maar dat heb ik overwonnen. Als ik toen had besloten naar huis te gaan was het ook ontzettend impulsief geweest en weet ik ook zeker dat ik er veel spijt van zou hebben. Maar het voelt nu anders, ik ben gewoon niet happy hier. Daarom wil ik ook liever over een paar jaar opnieuw naar australie gaan dan dat ik er nu nog een paar weken aan vast plak.
Deze keus is niet impulsief, want dan zou ik nog steeds de gemengde gevoelens hebben die ik vorige week had en dat is niet zo. Maar ik ben toch blij met alle meningen hoor, ik had ze wel verwacht