Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bastin schreef:Ik ga aankomende vrijdagnacht! Zal ook nog een update plaatsen
PrimaDonna_ schreef:Bastin schreef:Ik ga aankomende vrijdagnacht! Zal ook nog een update plaatsen
Veel plezier! Is vannacht weer sneeuw gevallen, pistes zijn erg goed allemaal!
Vrijdag waren de liften allemaal dicht gegaan ivm harde wind, ik zat in de gondel terug en ging flink te keer.. De liften naar Zell am Ziller waren vrijdag de hele dag dicht. Hopelijk is alles komende weken weer rustig
Angelkisssss schreef:@primadonna: dan had je naar koningsleiten moeten gaan. Alles was open en redelijk lekker weer doordat de wind juist werd tegen gehouden door de bergen. Ook richting hoch krimml prima te doen! Tip voor een volgende keer. Gerlos gaat denk het snelste dicht, is in mijn ogen ook alleen een doorsteek plaats. Noem dat niet eens pisten
Karlijnxxx schreef:Meiden, die tas inpakken hoe doen jullie dat?
Ik heb:
7 paar skisokken (krengen nemen veel ruimte in!) + 4 paar gewone sokken + 2 thermoleggings
Ondergoed
1 spijkerbroek
1 paar moonboots/gewone schoenen (doe de moonboots wel aan)
6 skipullies
4 shirts
2 skibroeken
3 vesten
Dan heb ik het nog niet over shampoo/douchegel, crèmespoeling, lenzenvloeistof, haarproducten etc gehad.....
Dat is wat mee moet, maar alles wat erin kan zijn m'n skipullies, mn sokken/ondergoed, schoenen en broeken.
Hoe doen jullie dit?
Help!
Karlijnxxx schreef:Meiden, die tas inpakken hoe doen jullie dat?
Ik heb:
7 paar skisokken (krengen nemen veel ruimte in!) + 4 paar gewone sokken + 2 thermoleggings
Ondergoed
1 spijkerbroek
1 paar moonboots/gewone schoenen (doe de moonboots wel aan)
6 skipullies
4 shirts
2 skibroeken
3 vesten
Dan heb ik het nog niet over shampoo/douchegel, crèmespoeling, lenzenvloeistof, haarproducten etc gehad.....
Dat is wat mee moet, maar alles wat erin kan zijn m'n skipullies, mn sokken/ondergoed, schoenen en broeken.
Hoe doen jullie dit?
Help!
Adamootje schreef:Karlijn, ik neem eigenlijk precies dezelfde hoeveelheid kleding mee voor een week snowboarden. De geur van mijn gedragen skisokken is echt niet te verdragen hoor.
Ik ben nog niet zo heel lang terug in Nederland, maar ik heb zoveel zin om weer terug te gaan naar Oostenrijk! Ik ben zo jaloers op jullie!Gelukkig voor mij ga ik vrijdag nog een avondje snowboarden, maar zo'n indoor piste is toch anders dan een groot skigebied.