Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:22

Wij zijn 12 oktober geweest. Las op facebook dat het gister van vandaag helemaal uitverkocht was : = ben benieuwd hoe druk het dan is..

Heb, net als vorig jaar, erg genoten :D Vorige jaar hadden we funhouse of fear en dit jaar de andere 3. Heb jankend in The Villa gestaan :') Psycho shock vonden we ook erg eng en hounted holidays vonden we eerder leuk. Vond wel de scare zones minder dat vorig jaar, als hebben we wel een aantal schrik momenten gehad. bij eentje ben ik achterover van een hekje gevallen en bij een ander op een oudere man zn voet gaan staan toen ik weg sprong _O- woeps

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:23

@ Cayenne: gezien ik, geheel toevallig, in dezelfde auto zat als Barendshoeve ( :+ ) kan ik ook wel even antwoorden :P We liepen om half 11 ('s avonds dus) richting de auto, stonden helemaal achteraan want we waren er ook later (wellicht scheelt het als je er al vanaf het begin bent? Eerste komt, eerste weg?) en om kwart voor 11 zaten we er in en om half 2 reden we pas van de parkeerplaats af. Dat was echt niet normaal meer!

En toen we 't park uitliepen stond er een lange rij bij de toilet en toen zei ik 'ach, ik plas dadelijk wel bij het eerste het beste tankstation'' :+ godzijdank voor het kleine bosje dat er stond daar :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:36

vond de pendelbus ook echt verschrikkelijk geregeld :+
je mocht niet zelf lopen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:27

Hoop dat het morgen wat beter is := Denk het wel, aangezien niet iedereen op maandag vrij zal zijn :Y)
Ben benieuwd!

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:55

Hele Halloween weekend is uitverkocht.... stond gisteren bij de poort kaarten te controleren
let aub op met kaarten die je via marktplaats koop! Heb veel teleurgestelde mensen weg moeten sturen

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:58

Ger, dan hebben we onbewust gemeet! Is die drukte nou echt ieder jaar zo?

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:07

Dit is mijn eerste Halloween seizoen dat ik werk, maar ik kan me niet herinneren in de jaren dat ik als bezoeker ben geweest dat het zo druk was!
Ik stond s morgens het eerste uur op playland, wonderbaarlijk is daar geen reet te doen omdat er echt bijna geen kids komen (als ze komen zijn ze dol van eddie de clown)
dus 2e uur werd ik weggehaald daar en mocht kaarten gaan controleren daar was het vanaf 12 uur al chaos.

De spookhuistickets zijn in ieder geval allemaal uitverkocht.... de enige tip die ik kan geven is kom op tijd en ga in de rij staan bij de huizen ruim voor 18.00 dan ben je verzekerd van een goede plek!

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:55

ja vond het ook wel erg druk , vooral die pendelbus haha daar stond me toch een dikke rij XD en iedereen duwen als de bus kwam :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 23:40

Gerritt schreef:
Dit is mijn eerste Halloween seizoen dat ik werk, maar ik kan me niet herinneren in de jaren dat ik als bezoeker ben geweest dat het zo druk was!
Ik stond s morgens het eerste uur op playland, wonderbaarlijk is daar geen reet te doen omdat er echt bijna geen kids komen (als ze komen zijn ze dol van eddie de clown)
dus 2e uur werd ik weggehaald daar en mocht kaarten gaan controleren daar was het vanaf 12 uur al chaos.

De spookhuistickets zijn in ieder geval allemaal uitverkocht.... de enige tip die ik kan geven is kom op tijd en ga in de rij staan bij de huizen ruim voor 18.00 dan ben je verzekerd van een goede plek!

Maar je kunt toch enkel op de tijd die op je kaartje staat?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 10:09

Eindelijk!!! Vandaag dan eindelijk naar walibi! We gaan wel wat later want pff het weer is nog niet zo mooi! Tussen half 5 en 6 hebben we het buffet, en dan griezelen brr ik vind het echt spannend!!!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 10:20

Ik ben gisteren geweest. Wat een drukte zeg. Wel in alle spookhuizen geweest en bijna alle attracties gehad doordat we er heel vroeg waren. In de rij van Eddies funhouse nog wat opstootjes tegen de acteurs. Triest dat het zo moet gaan.

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 14:59

Als er 18:00 op je kaartje staat kun je al wel voor die tijd in de wachtrij staan ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:38

Wij zijn alweer terug. We hebben de kaarten voor de huizen weggegeven.
Best leuk hoor maar de Halloween sfeer in het park viel erg tegen (ja, ik weet dat het pas na zessen echt begint) maar de algehele aankleding was erg weinig Halloween.
We hebben alle leuke attracties gedaan maar ze voorspellen voor vanavond slechter weer en ik voel me sinds gisteren al niet lekker, dus om nou straks uren in de regen in wachtrijen te gaan staan hadden we geen zin meer in, en als je dan na twaalven nog uren moet wachten tot je van het terrein af bent en dan nog anderhalf uur naar huis rijden terwijl ik morgen ook weer moet werken... nee.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 27-10-13 17:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:41

Was het zo erg Cayenne?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:42

Ik heb ff m'n post geupdate ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:44

Oh nou, dan hoop ik dat je je snel beter voelt!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:47

Dank je!
En ach, we hebben in ieder geval 2 meisjes heel blij gemaakt met kaarten voor de huizen :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:48

hahaha jaa, tot ze er vanavond doorheen lopen en zich steeds de ellende schrikken :')

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:50

Komen deze meiden goed weg :P

Ben het wel met je eens dat de aankleding inderdaad overdag nergens over gaat als er geen acteurs rond lopen. Zij maken namelijk het verhaal rondom wat er te zien is. Om 3 uur in de nacht thuis komen op zondag zou voor mij ook geen optie zijn. Eigenlijk vrijdag ook niet hoor maar de keus was niet zo groot...

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:51

Maartje1990 schreef:
hahaha jaa, tot ze er vanavond doorheen lopen en zich steeds de ellende schrikken :')

Haha, ik vond het wel meevallen met het schrikken in de huizen. Misschien omdat er voor ons een meisje aan het huilen was en ze haar steeds moesten hebben.

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:53

Ook best sneu, een huilend kind steeds op de hielen zitten. Weet nog wel dat ik vorig jaar een zaklampje mee kreeg. Als je dat dan aan had lieten ze je niet schrikken maar kon je wel gewoon mee in de huizen. Dat was echt handig.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:28

Ik ben gister ook naar de firght nights geweest. Wij waren al om half elf in het park dus toen was het nog lekker rustig en hebben we een paar attracties kunnen doen zonder uren in de rij te staan. Later werd het steeds en steeds drukker. Voor de goliath hebben we ruim 1,5 uur in de rij gestaan... Dat was echt niet leuk, enet als voor de Robin Hood, dat was iets korter maar sowieso meer dan een uur. Verder was het 's avonds vooral in de scare zones erg druk, maar de acteurs vond ik wel enorm goed, en super mooi geschminkt! We zijn niet in de huizen geweest omdat die allemaal uitverkocht waren, en we geen kaartjes vooraf hadden gekocht (achteraf enorm dom natuurlijk, maar goed). De show van Eddie de Clown was grappig, en de Dying to sing show ook! Die waren ook niet zo heel druk. Wat ik wel echt vreselijk vond, is dat we ruim een uur (!) in de rij hebben gestaan voor ons patatje. en 3 kwartier voor de milkshakes later. Dat was echt niet leuk, iedereen drong voor, en liep door elkaar.
Ik vond verder de decoratie op het park wel heel mooi, vond dat ze wel echt hun best hadden gedaan om het eng te maken, bijvoorbeeld ook die op elkaar geknalde auto's, die verlaten schoolbus enz.
Wij gingen rond kwart over elf het park uit, en hebben wel nog ongeveer 1,5 uur in de rij gestaan voor we uit het park konden.

Ik vond het leuk om de fright nights een keer mee te maken, en het hele idee erachter is helemaal super. Maar het is zo enorm jammer dat het gewoon veel te druk is. Dat is gewoon niet meer leuk...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:06

Wij snapten niet hoe de op elkaar geknalde auto's en verlaten schoolbus iets te maken hadden met Halloween. Heb verder alleen wat doodskisten gezien en that's it :')

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:41

Wat de auto´s en de bus aan komt. Er was een ongeluk gebeurd doordat of daardoor zijn de acteurs bezeten geworden door een of ander raar eng virus-bacterieen. Er liepen wat honkbal spelers rond onder bloed en met flinke wonden. Zelfde geld voor de cheerleaders. De buschauffeur liep rond met zijn stuur, wat overgens nog wel in de bus zat :P. De sherif liep rond met fluit en lampding. Nog wat hulpverleners met een kettingzaag. Man met schop en nog zo wat van die figuren. Da had je nog een zone met sprookjesfiguren met bloed uit de ogen en kabouters met wonden. Een rapunzel met een enge huidziekte en wat heksen. Nog een zonde met film engerds oa freddy, de It, haniball etc. En in die andere zone mensen met zwarte kleding waar net fluwo verf op was geschilderd. De zones waren wel erg gaaf en goed in elkaar gezet alleen zonde dat je de acteurs tussen de vele mensen moest zoeken.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:47

Vond de acteurs idd ook erg mooi geschminkt! Vond die van Alice in Wonderland erg gaaf!

Wat ik trouwens laatst had was echt heel eng :') Vorig jaar ben ik knoeihard weg gerent voor de kabouter met die schep, schrok zo verschrikkelijk erg :') Paar nachten voordat we dit jaar gingen hoorde ik precies dat zelfde geluid (schep over de grond) voor het huis :+ Je kon me oprapen.. :')
Het is idd sonde dat je de acteurs echt moet zoeken tussen de drukte. Alleen door al die regenponcho's vond ik iedereen op een eng iemand lijken :')