Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marjo_elise schreef:Wij gaan ook donderdag al heen! Hoelaat weet ik nog niet precies. We gaan in een tent en die moet eerst nog maar even opgezet worden of die nog steeds water dicht is
CarolR schreef:marjo_elise schreef:Wij gaan ook donderdag al heen! Hoelaat weet ik nog niet precies. We gaan in een tent en die moet eerst nog maar even opgezet worden of die nog steeds water dicht is
Spray je deze toevallig ook in ? men vertelde mij dat je de tent het best in kan sprayen, met dat spul wat je ook op je schoenen spuit.. voor waterdichtheid.
Corellaa schreef:Ik sta op het rennerskwartier die gaat om 6 of 7 uur open ...
Ze wille het liefst de voertuige rond de middag gekeurt hebben. Zowiezo de voertuigen die de testrondes mogen/ moeten rijden...
desi92 schreef:als t goed is beginnen ze maandag echt met de opbouw, en dan beetje bij beetje begint het weer ergens op te lijken:P
moet nog ergens veiligheidsschoenen vandaan halen in maat 37/38 niet al te duur, iemand hier nog tips voor ?
Barramundi schreef:Haha, nee hoor!! Ik ga d'r ook niet werken, al zou me dat ook best een keertje leuk lijken om te doen!! Hoe kom je daar eigenlijk tussen, om te kunnen werken op ZC?