Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

desi92

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:30

Ik vind een minimeeting wel een leuk idee:) moet alleen wel werken can 15:00 tot 22:00 dus kab of daarvoor of daarna :)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:31

Haha, lekker knus CarolR! :))
Oeh, ik begin er nu echt zin in te krijgen. Afgelopen zondag een dagje op Wish Outdoor geweest, dus ben al helemaal in een festival stemming!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:32

Ik ben er donderdag de hele dag.. Mij maakt de tijd dus heel weinig uit (behalve dan het optreden van de motorband).. Ik zie je vast wel wanneer wij ons komen melden :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:35

Wij vertrekken ook Donderdag rond een uur of 8 :=

Blijf Woensdag al bij een vriend slapen, want das makkelijker.

Maaaar kan gelukkig mee rijden, dus ga lekker verder pitten in de camper! *\o/* *\o/*

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:45

Ik ben voor de mini-meeting! Kan alleen helaas niet zeggen hoe laat we er zullen zijn, moeten toch wel zeker 3 tot 4 uur rijden en daarna nog tent opzetten etc. Én als het goed is rijd ik niet zelf *D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:48

Joolien schreef:
Ik meld me ook, ik ga als het goed is op zaterdag heen, eindelijk :')

Ah ik wil zondag ook! Kitty daisy and Lewis <3

die zijn leuk! :D

ben er dit jaar ook weer bij, nu een keer binnen op het terrein ipv buiten verkeer te staan regelen :')

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:06

Wij gaan ook donderdag al heen! Hoelaat weet ik nog niet precies. We gaan in een tent en die moet eerst nog maar even opgezet worden of die nog steeds water dicht is :o

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:07

marjo_elise schreef:
Wij gaan ook donderdag al heen! Hoelaat weet ik nog niet precies. We gaan in een tent en die moet eerst nog maar even opgezet worden of die nog steeds water dicht is :o

Spray je deze toevallig ook in ? men vertelde mij dat je de tent het best in kan sprayen, met dat spul wat je ook op je schoenen spuit.. voor waterdichtheid.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:49

Ik heb ook nog een hele oude tent die ik mee ga nemen. Ben ook heel benieuwd of 'ie nog waterdicht is! Misschien inderdaad toch maar even insprayen. Moet toch nog kijken hoe ik hem op moet zetten, dus kan ik hem dan direct insprayen.

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:02

CarolR schreef:
marjo_elise schreef:

Spray je deze toevallig ook in ? men vertelde mij dat je de tent het best in kan sprayen, met dat spul wat je ook op je schoenen spuit.. voor waterdichtheid.

Dat is wel een goeie inderdaad! Het is niet mijn eigen tent. Maar we gaan hem dus nog even met zn allen opzetten kan dan de tip wel even doorgeven. Dankjewel! :D

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:07

Ik sta op het rennerskwartier die gaat om 6 of 7 uur open ...

Ze wille het liefst de voertuige rond de middag gekeurt hebben. Zowiezo de voertuigen die de testrondes mogen/ moeten rijden...

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:42

Corellaa schreef:
Ik sta op het rennerskwartier die gaat om 6 of 7 uur open ...

Ze wille het liefst de voertuige rond de middag gekeurt hebben. Zowiezo de voertuigen die de testrondes mogen/ moeten rijden...

Ik sta ook op het rennerskwartier en ook wij staan al vroeg bij de ingang. Ik woon zo goed als naast de Zwarte Cross dus waarschijnlijk ga ik er wel later op de dag heen, wanneer de jongens geinstaleerd zijn haha.

Gisteren heb ik een buitenritje gemaakt over de Zwarte Cross en alle paaltjes zijn uitgezet maar verder nog weinig te zien.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:05

Ideaaal ! Wij moeten wel n paar uur toere...

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:11

als t goed is beginnen ze maandag echt met de opbouw, en dan beetje bij beetje begint het weer ergens op te lijken:P
moet nog ergens veiligheidsschoenen vandaan halen in maat 37/38 niet al te duur, iemand hier nog tips voor ?

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:22

desi92 schreef:
als t goed is beginnen ze maandag echt met de opbouw, en dan beetje bij beetje begint het weer ergens op te lijken:P
moet nog ergens veiligheidsschoenen vandaan halen in maat 37/38 niet al te duur, iemand hier nog tips voor ?

In varsseveld (dicht bij lichtenvoorde) zit Feenstra, voor werkschoenen, kleding, kisten etc

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:30

heb ff op de site gekeken, maar vind ze vrij duur voor die paar dagen dat ik ze aan heb

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 07:04

Bij cranenbroek!! Alleen geen idee of hij in de buurt zit. Zowiezo zit er een filiaal in schijndel...

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 07:28

Vab cranenbroek idd ! Ik heb daar schoenen voor 20 euro gehaald en laarzen voor 35 euro. Beide hebben al heel wat feestjes overleefd haha

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:47

Goedesmorgens! ik kom ook even binnen vallen.
Moet bekennen dat ik neit hele topic heb door gelezen ;). Maar ga ook werken bij zc samen met vriendin, heb der onwijs zin in! We zijn er nog niet helemaal over uit of we op crewcamping blijven slapen, maar kunnen we altijd dan nog beslissen.
Ik heb der in ieder geval zin in!

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:29

Niet iedereen in dit topic gaat op zc werken toch? :P ik niet althans... haha

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:30

Ik ook niet hoor :P

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:35

Haha, nee hoor!! Ik ga d'r ook niet werken, al zou me dat ook best een keertje leuk lijken om te doen!! Hoe kom je daar eigenlijk tussen, om te kunnen werken op ZC?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:39

NadineK wat ga je doen en welke dagen ? er wordt opzich geeb probleem gemaakt als je die dag beslist dat je blijft slapen. Maar we hebben t liever dat je dit op tijd doorgeeft ivm invoeren op die dag zelf.

je kan je o.a. via feestfabriek.nl opgeven. Vaak doen ook veel verenigingen de bardiensten ed. Stewards kunnen dacht ik pok via feestfabriek.

had ff gekeken op de site van cranenbroek maar helaas hebben die geen webshop en zou ik bijna 2u in de auto zitten om daatlr langs te gaan :p

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:44

Barramundi schreef:
Haha, nee hoor!! Ik ga d'r ook niet werken, al zou me dat ook best een keertje leuk lijken om te doen!! Hoe kom je daar eigenlijk tussen, om te kunnen werken op ZC?

Je kunt je via de feestfabriek opgeven!

Ik ben ertussen gekomen omdat ik werk voor een evenementen en entertainment bedrijf. Deze wordt ingehuurd op de zwarte cross en
ik wordt weer gevraagd door mijn werkgever :D (Daarvoor moet je mazzel hebben, want hij heeft behoorlijk wat mensen in dienst en er kunnen er maar een beperkt aantal mee naar de zc).

Ik sta trouwens op het blagenparadijs, meestal bij de suikerspin- of popcornkraam. Soms bij de limonade uitgifte (kunnen ze zelf uit een koe melken of uit de neus van een clown halen) en bijna nooit bij de springkussens. Het springkussen voor de kleine kinderen is niet zoveel werk, daar wordt meestal een stagiaire neergezet en het springkussen voor de ouderen (een vrachtwagen die kan kiepen) staat meestal een groot mannelijk persoon.
Dit wordt gedaan omdat de oudere kinderen vaak een stuk brutaler en lastiger zijn en sneller gevaarlijke dingen uithalen. Meestal staan daar ook de ouders niet bij omdat deze vaak nog een jonger kind bij zich hebben en daarbij in de buurt blijven.

Ook ben ik 's avonds vaak te vinden in Le Garage (op het rennerskwartier) waar ik bijdraag aan een stukje entertainment. Dit is "vrijwilligerswerk" haha! Ik vind het gewoon leuk, dus kom ik af en toe eens langs in mijn vrije tijd!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:44

Ik ook niet als medewerker.

Is er bij jou geen legerdump in de buurt, daar heb je vaak kisten en werkschoenen ed. Bij ons kan je ook werkschoenen kopen bij de John Deere dealer.
Ik heb maandag m'n eerste paar kisten gekocht, kost wat, maar kan je ook aan met wandelen, naar stal en andere festivals of feesten en het is van dusdanige kwaliteit dat je er ook een aantal jaar op kan lopen. :)