Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Tierania_ schreef:Hoe is China Airlines? Is voor mij de eerste keer met deze maatschappij.
China airlines is precies hetzelfde als EVA en als KLM: allemaal kl*te.
(China airlines en KLM werken samen onder SkyTeam, het is dus mogelijk dat je in hetzelfde vliegtuig uitkomt als je via China of KLM boekt)
_AB_ schreef:Ik vlieg voor 600 ongeveer met Lufthansa naar BangkokTussenstop in Frankfurt
Wilden eerst met Emirates via Dubai vliegen, maar dan duurde de reis veel langer en waren we midden in de nacht in Dubai. Als we overdag in Dubai waren, hadden we die vlucht wel genomen, konden we mooi Sight-Seeing Dubai doen in de 8 uur die we moesten wachten!
Heb echt super zin in mn vakantie!!! Duurt helaas nog ff... We vliegen 12 Juni pas...
sassefras schreef:bij de klm doe ik altijd opwaarderen, dat kost de avond voor vertrekt rond de 125 euro pp , dan zit je net wat luxer, maar of het echt nodig is ??? ik vloog laatst terug en zat echt achterin 5 stoelen en ik in het midden, tussen chinezen die echt een voor een omvielen, man links snurk in mijn nek, man rechts snurk en net niet kwijl in mijn nek. heb de hele weg staan kleppen ergens in een hoek ( kan nu wel echt lekker thais koken, dat heb ik dan wel geleerd onderweg)