Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Overstappen is echt geen drama, hoor. Wij zijn de laatste 12 jaar ieder jaar naar Amerika gevlogen, altijd met overstappen, en we hebben maar één keer problemen gehad. Gewoon een overstap boeken die niet te krap is en dan lukt het prima.
Rowdine schreef:Wat fijn zo'n topic!!! Heb het een heel eind gelezen; Mn vriend en ik willen in de zomer 2 a 3 weken gaan rondreizen in Amerika (ongeveer van LA naar San francisco, en veel nationale parken meepakken).
Nu zijn we een beetje in de beginnende fase van de planning en ik vroeg me af waar je een fatsoenlijke camper voor 2 personen kan huren? En zou ik jullie mogen vragen hoeveel jullie pp hadden gespaard/uitgegeven?
Ersina schreef:Yasmine schreef:Overstappen is echt geen drama, hoor. Wij zijn de laatste 12 jaar ieder jaar naar Amerika gevlogen, altijd met overstappen, en we hebben maar één keer problemen gehad. Gewoon een overstap boeken die niet te krap is en dan lukt het prima.
Nee, het is niet altijd een drama. Maar ik reageerde op iemand die naar Florida wilde vliegen. Overstappen in Atlanta (het grootste en drukste vliegveld) is voor velen niet leuk en waarom meer dan 10 uur vliegen als rechtstreeks kan en net zo duur is? Overigens heb ik de pech altijd iets bij de douane van USA mee te maken. Om deze reden wil mijn man niet elk jaar naar Amerika. Gelukkig maakt het land met zijn bezienswaardigheden veel goed....maar dat binnenkomen en weggaan...
Ersina schreef:Yasmine schreef:Overstappen is echt geen drama, hoor. Wij zijn de laatste 12 jaar ieder jaar naar Amerika gevlogen, altijd met overstappen, en we hebben maar één keer problemen gehad. Gewoon een overstap boeken die niet te krap is en dan lukt het prima.
Nee, het is niet altijd een drama. Maar ik reageerde op iemand die naar Florida wilde vliegen. Overstappen in Atlanta (het grootste en drukste vliegveld) is voor velen niet leuk en waarom meer dan 10 uur vliegen als rechtstreeks kan en net zo duur is? Overigens heb ik de pech altijd iets bij de douane van USA mee te maken. Om deze reden wil mijn man niet elk jaar naar Amerika. Gelukkig maakt het land met zijn bezienswaardigheden veel goed....maar dat binnenkomen en weggaan...
MacavityL schreef:Nadir schreef:Oh wat gaat het snel he MCVL! Ging je nou nog een tripje maken naar Florida oid voordat je terug gaat of niet?
Helaas zit dat er niet in, het is alleen maar werken, werken, werken!
Maar gister superbowl feestje - erg gezellig!
eslixapie schreef:He tof, dit ga ik ook doen dit jaar! Ik weet ook nog niet waar ik kom te zitten, en moet eerst nog afstuderen. Ik hoop rond september weg te kunnen
Nagini schreef:eslixapie schreef:He tof, dit ga ik ook doen dit jaar! Ik weet ook nog niet waar ik kom te zitten, en moet eerst nog afstuderen. Ik hoop rond september weg te kunnen
Ja ik had je al gepb-t!
Mijn dossier is vandaag doorgestuurd naar Londen. Whoehoo! Weer een stap dichterbij.
Ik moet ook nog afstuderen en plan ook iets van juli of augustus
MontyRulezz schreef:Rowdine schreef:Wat fijn zo'n topic!!! Heb het een heel eind gelezen; Mn vriend en ik willen in de zomer 2 a 3 weken gaan rondreizen in Amerika (ongeveer van LA naar San francisco, en veel nationale parken meepakken).
Nu zijn we een beetje in de beginnende fase van de planning en ik vroeg me af waar je een fatsoenlijke camper voor 2 personen kan huren? En zou ik jullie mogen vragen hoeveel jullie pp hadden gespaard/uitgegeven?
Ik heb met een vriendin die route afgelopen September/Oktober gedaan, maar ik zou het niet met camper willen doen. Je bent toch minder wendbaar en snel als met een auto. En ik zou het lastig vinden als je een stad in wil. Wij hebben gewoon een auto gehuurd en toen hotels geboekt. Je zou ook motels kunnen boeken, die vaak nog een stuk goedkoper zijn. Wij waren voor 4 weken toen auto incl hotel pp ongeveer 1400 euro kwijt, maar nu hebben wij ook niet bezuinigd op hotels. Je kunt ook met veel minder uitkomen als je echt op de kosten let.
Rowdine schreef:Wat fijn zo'n topic!!! Heb het een heel eind gelezen; Mn vriend en ik willen in de zomer 2 a 3 weken gaan rondreizen in Amerika (ongeveer van LA naar San francisco, en veel nationale parken meepakken).