ShauniBef schreef:Zo te zien heb je het nu wel naar je zin?
Ja hoor, het gaat prima nu. Vanaf morgen komt Elske weer werken en dan wordt het helemaal een stuk gezelliger.
Alba heeft foto's gemaakt van het rijden op Brio, komen er zo aan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zou echt spijt krijgen als ik eerder naar huis zou gaan

En wat een mooooiiee paarden !
yvonnedv schreef:_Linn_ schreef:Argh doe ik het weer, druk ik weer op eigen berichten terwijl ik nog niet klaar ben! Wat een automatische is het toch die knop....
Als je op pagina terug klikt heb je het meestal weer terug

kan je niet voor 1 weekje bezoek ontvangen?
lifaya schreef:haah hoe duur is de reis?![]()
Ik wil voornamelijk foto's maken en rijden. Natuurlijk ook wat klusjes doen, no problemo, maar niet alleen maar schijt opruimen
genoeg foto's om dat te bevestigen
ik zal waarschijnlijk ook niet de mogelijkheid hebben om meer van de omgeving te zien off....? lifaya schreef:Rijden kan ik wel hoorgenoeg foto's om dat te bevestigen
![]()
Maar om maar 1 x aan de longe te rijden en daarvoor naar Malaga te vliegen vind ik toch wat prijzigik zal waarschijnlijk ook niet de mogelijkheid hebben om meer van de omgeving te zien off....?
het is toch weer een investering en gezien het maar om 1 week gaat... zou ik het zonde vinden als ik dan aan 1 plek vast zit terwijl het me ook top lijkt om een dorpje eens te bezoeken enzo
lifaya schreef:Ja maar aan een misschien heb ik niks helaashet is toch weer een investering en gezien het maar om 1 week gaat... zou ik het zonde vinden als ik dan aan 1 plek vast zit terwijl het me ook top lijkt om een dorpje eens te bezoeken enzo
want ik weet niet hoe duur zo'n ticket is en denk dat een busreis ook wel aan de prijs zit en laat ik nou net nog steeds werkeloos zijn. Maar mocht het haalbaar zijn, lijkt me 1 of 2 weken wel leuk