Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet echt nog heel veel leren, rijd hier ook voor het eerst met 1 hand he
daarvoor maar een paar x western gereden.
Het blijft wennen haha 

Dat komt vast door de omschakeling van oa het klimaat!
Tis veel droger hier dan in Nederland. Veel stof, veel airco etc. Terwijl ik me wel 2 dagen helemaal kiplekker voelde begon ik gisteren weer te kwakkelen
zit nu aan suikerwater
miss morgen haha. We hebben nog even in de avond gereden, gewoon in de "bak". Ik reed op Doris en ik moest echt wennen aan haar gangen, kan niet draven zonder licht te rijden en me met 1 hand vast te houden aan het zadel
Het is een onwijs lief paard, dat absoluut
Ze ging toen altijd overkruist, ben ik toen nog lang en veel mee aan de slag gegaan.
Haha. Doris is nu van Jimmy, weet niet hoelang hij haar al heeft?
Ik reed altijd op een recreatie zadel en dit zijn allemaal westernzadels. Tis echt een kwestie van wennen haha en balans vinden 
We zitten erg afgelegen hier ja
Uiteindelijk niet naar de herdenking geweest want er was niets
alles was zaterdag. Abbey, de schimmel quarter, heeft wel erg vlakke gangen
Die kan ik prima uitzitten, maar als ze in harde draf gaat houd ik me ook maar vast aan het zadel en in galop ook
al zit ze in harde galop toch wel erg goed, just in case haha
Zarrouk was idd ook weer heel anders
alleen het stuiteren is niet het fijnste haha, alles boinkt maar op en neer. Ik moet echt proberen een bepaald balans te vinden wat ik bij Abbey heb gevonden.
ze heeft een erg fijne vlakke rengalop wat goed uit te zitten is, alleen met het terugnemen raak ik mijn balans kwijt
paard van mijn nicht had ook heel comfortabele gangen. Ik heb verder nog niet gebarrel raced, alleen koetjes gedrijft en wat rond gereden haha

maar jaloers hoef je niet te zijn, jij hebt je eigen knollies 
We gaan nu allemaal dingen bakken. IIk plaats morgen wel foto's van wat koetjes en kalfjes, helaas geen rijfoto's van vandaag