Iemand een idee wat die verstoring was tussen Utrecht en Den Haag? Ik heb nog net een trein, sprong erin toen de conducteur floot.
Konstantine
Geplaatst: 13-12-11 17:30
Oei, kan het me voorstellen Jans... Gaat weer lekker op het spoor hè? Ik hoef gelukkig "maar " tot Roosendaal vandaag, zijn nu bij station Bergen op Zooi...
Oh en we hebben een hele vrolijke jongedame als conductrice. Én twee mannen. Waarom zoveel conductie op een VIRMpie met 4 bakjes?
ukje
Geplaatst: 13-12-11 20:09
Nergens last van gehad. Ik las wel op twitter dat er geen trein reed tussen ede en Arnhem. Lekker als je naar Nijmegen moet. Maar toen ik uit stapte werd er nog vrolijk omgeroepen dat de trein naar Nijmegen gereed stond op spoor huppeldepup.
SimoneDV
Geplaatst: 13-12-11 20:29
vanmiddag naar school in de trein, komt er bij gouda echt een ráre gast tegenover me zitten (bijna hele coupé leeg...). Hele verhalen en hij leunde helemaal over dat "tafeltje" (bovenin VIRM) naar me toe, ik bleef maar naar mn schrift kijken, toen ging ie ineens zn hand op mn been leggen dus ik zo ehm kan je dat niet doen. En hij wilde ook steeds zien wat ik las en wat ik studeerde en of ik ook met de bus moest en blabla. Ben bij utrecht snel de trein via een deur verder uit gevlucht Dacht als ie dingen gaat vragen zeg ik gewoon dat m'n vriend dat niet leuk zou vinden (die ik niet heb )
Oh vanmiddag trouwens 17.02 in de spits, compleet stille stilte coupe, terwijl het nog helemaal vol zat ook
Laatst bijgewerkt door SimoneDV op 13-12-11 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje Simon, ik zou al 3x ergens anders zijn gaan zitten. Bah.
SimoneDV
Geplaatst: 13-12-11 20:36
Nou dat wilde ik dus eerst doen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ie dan achter me aan gekomen zou zijn en de trein was nogal leeg, in deze coupe zaten dan tenminste nog wat mensen maar eerst viel t nog wel mee alleen t laatste stuk voor utrecht toen werd ie wel echt vervelend maarja toen waren we er al bijna gelukkig.
Hij kwam ook achter me aan toen ik weg ging, maar ik was ineens heel snel opgestaan en ben toen via onderlangs heel sneaky naar een andere deur gegaan
Meestal roepen ze zoiets om, maar wel in deftigere woorden hoor.
"Dames en heren, wegens een inschattingsfout op de afdeling personeel zullen wij een momentje (lees: 8 minuten!) moeten wachten tot het treinstel waarmee wij koppelen klaar staat. Onze excuses voor het ongemak."