Oehh dat is nog eens een leuke meevaller Ikkuh! Hoop voor je dat je een beetje betaalbare tickets kunt vinden!
Jacquelinee_
Geplaatst: 14-03-12 20:32
Wow 250 lira is erg veel zeg! Toen wij (ik en mijn zus) een fotoshoot hadden hoefde we alleen voor de foto's die we af lieten drukken. Was toen wel een euro of 7 per foto.
Zondagnacht Heerlijk lastminute, zit ook een beetje te stuiteren op de bank. Ik heb vreselijk lopen balen dat ik in de carnavalsvakantie niet kon en nu zeer onverwachts gaan we elkaar ineens weer zien.
Is er iemand hier op bokt die binnenkort naar Antalya of Alanya gaat ? SOS straathonden zoekt nog begeleiders (je hoeft daarvoor niets te doen, maar kunt gratis zonder veel werk dierenlevens redden) zie http://www.sosstraathonden.com/index.ph ... 76&lang=nl of pb mij even. Mijn katje leeft ook nog op de straat van Alanya en wilt heel graag naar Nederland komen
Leuk Ikkuh! Hoe warm was het ongeveer? Nog iets gedaan dat je nog niet eerder gedaan had of gewoon gezellg saampjes geweest?
ikkuh15
Geplaatst: 31-03-12 17:25
Het was zo rond de 15 a 20 graden wat heerlijk was, alleen zat de kou van de winter nog in het huis. Het was dus in de avond behelpen met de airco op 30 graden. We zijn gewoon gezellig samen geweest. Er is nu ook niet veel te doen in Alanya. Voel me daar ook niet zo thuis in de winter, de sfeer is daar nu gewoon heel anders. We hadden een avondje met vrienden afgesproken en heb eindelijk een leuke meid van mijn leeftijd ontmoet waar het leuk mee klikte! Zij moest alleen ook iedere dag werken dus we hebben verder niets kunnen afspreken. Gelukkig hoefde mijn vriend niet veel te werken en hebben we voor ons doen veel tijd samen doorgebracht!
Zoals jullie misschien wel enkele pagina's terug hebben gelezen gaan mijn ouders in Juli voor het eerst naar Turkije (Side). Nu ben ik eerlijk gezegd gaan twijfelen of ik toch ook naar Turkije wil met mijn vriend. Het heeft me nooit echt getrokken, maar misschien kunnen jullie me overtuigen! Ik wil in September/Oktober op vakantie, is het dan nog lekker warm daar? Zijn de prijzen dan gunstig? En welk gedeelte/plaats heeft een mooie natuur, genoeg excursies, veel winkeltjes en mooie stranden?
Mijn ouders gaan altijd in September nog is naar Alanya. Dan is het nog warm zat Ze komen altijd erg bruin terug. In Marmaris heb je geloof ik een kiezelstrand(?). Daar zal ik zelf niet voor kiezen. Excursies vind je overal volop.