nee echt bagger zeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

heb al anderhalve dag bijna niks gegeten, alleen stokbrood en gisteren ochtend cornflakes
oja en gisteren avond een stukje omelet maar dat viel ook al niet goed. verder vandaag niks, 1 koekje
Ach, hopelijk val ik er van af
dan is het tenminste nog ergens goed voor haha
Wel goed op jezelf passen hoor!!
Zo toch even iets eten, mocht het verkeerd vallen ren ik maar naar de wc
Lekker pizza met tonijn en ui
ik heb een wc in de buurt, dus komt goed. Heb afgelopen dag enkel droog wit stokbrood gegeten en vandaag dus niks
Ik merk het wel, als ik merk dat het echt fout gaat zal ik het sowieso niet opeten
Verder gaan we vanmiddag wel even bananen halen, die werken ook stoppend, dus dat zal hopelijk ook zijn vruchten afwerpen
maarjah, daarom ga ik ook idd gewoon even eten, in de hoop dat het nu wel gewoon normaal gaat
ik ben iig gevaccineerd voor buiktyfus, dus daar maak ik me geen zorgen om 
Succes met je buik
Ik plaats zo wel even een spam van de omgeving, geen zin in bewerken dus verklein alles via imageshack
Oh nee
we hebben ze niet opgegeten 
. Veel witte rijst eten maar, dat kunnen je darmen wel verdragen
. vikki schreef:Ai vervelend Renee! Heb je wel van die zakjes ORS (zoutoplossing) bij je en immodium / loperamide capsules bij je? Ik ken het probleem maar al te goed, en had er in Tunesie ook last van, gelukkig kon ik bij de plaatselijke apotheek extra loperamide capsules halen. Veel witte rijst eten maar, dat kunnen je darmen wel verdragen
.

En ben benieuwd naar de foto's, zoals altijd.

nu is het strakblauwe lucht
beetje wolkendek is ook mooi