En hebben ze geen telefoonnummer waar je even naar toe kan bellen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:Ik heb 2 december geboden op een hotelbon en gewonnen. Mail gekregen en betaald, maar helaas nog geen bon met de post zien komen. In de mail stond dat je de bon uiterlijk 3 weken na betaling kon verwachten. En op email reageren ze niet, beetje jammer weer.
moonsparkle schreef:Corelli schreef:Dat is niet zo handig![]()
Ik was zelf een keer zo druk met bieden dat ik mezelf overboodook niet echt slim haha!
Heb je nog wat weten te bemachtigen Moonsparkle?
nee, alles ging er gister avond echt voor belachelijk hoge prijzen uit dan twijfel ik toch altijd aan de echtheid.
EvitaHitalia schreef:Mijn vriend en ik zijn ook weer los geslagen bij vakantieveilingen.
Zo hebben we in totaal 10 kaartjes (vriend van ons had ook nog geboden) voor t royal beach concert in Scheveningen gewonnen. Normaal kosten die kaarten tegen de 100 euro, nu hadden we er 5 voor 150 euro. En we hebben paintballen gewonnen, ook heel goedkoop. En we hebben al een aantal keer de veiling voor walibi gewonnen. Maar daar ga ik niet te hoog in mee bieden.
Maar inderdaad heel irritant, wordt er op iets eerst gewoon steeds 1 euro meer dan het vorige bedrag geboden, biedt er iemand ineens 30 euro meer ofzo..