bieden vakantieveiling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: bieden vakantieveiling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:05

Hmm, dat is vreemd :\ Balen!
En hebben ze geen telefoonnummer waar je even naar toe kan bellen?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:12

Ja, dat ga ik vanmiddag even doen :-)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:58

Succes :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:02

AngelofLove schreef:
Ik heb 2 december geboden op een hotelbon en gewonnen. Mail gekregen en betaald, maar helaas nog geen bon met de post zien komen. In de mail stond dat je de bon uiterlijk 3 weken na betaling kon verwachten. En op email reageren ze niet, beetje jammer weer.

Ik heb 19 dec deze gewonnen en heb ook nog steeds niks ontvangen, maar deze week is de derde week, dus wacht nog rustig af en anders ga ik bellen :j

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:23

Ik stond vanmiddag 30 minuten in de wacht, toen had ik er geen zin meer in en heb ik opgehangen, hahaha. Ik heb ze nogmaals een mail gstuurd.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:57

Reactie op mijn mail gehad, ze hebben mijn gegevens nogmaals gestuurd naar de instantie die de hotelbonnen verstuurd, binnen 3 weken zou ik hem zeker moeten hebben.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:02

Ik probeer ook iets leuks te winnen alleen bieden sommige nog hoger dan de normale prijs zou zijn, zo werd er op een lastminute preston palace iets van 118 euro geboden terwijl dat via de website 77,50 is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:55

Dat is niet zo handig :=
Ik was zelf een keer zo druk met bieden dat ik mezelf overbood :') ook niet echt slim haha!

Heb je nog wat weten te bemachtigen Moonsparkle? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:18

Ik heb vandaag het Snowworld arrangement gewonnen, kan er niet uithalen of het voor 1 of 2 personen is. :+

En mn waardebon is geldig tot 2038.....lijkt me een beetje heeeel lang. :?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:18

Corelli schreef:
Ik was zelf een keer zo druk met bieden dat ik mezelf overbood :') ook niet echt slim haha!

nee, alles ging er gister avond echt voor belachelijk hoge prijzen uit dan twijfel ik toch altijd aan de echtheid.

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:17

Grapje schreef:
Ik heb vandaag het Snowworld arrangement gewonnen, kan er niet uithalen of het voor 1 of 2 personen is. :+

En mn waardebon is geldig tot 2038.....lijkt me een beetje heeeel lang. :?

Haha hier kan ik toch wel om lachen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:44

ik ben eruit, had zo avond een mailtje gestuurd en ma ochtend al vroeg een reactie! Het is voor 2 personene en de datum klopt idd niet :+

gister een nachtje Hoogeveen gewonnen voor maar 35 en dat aan mn ouders cadeau gedaan! Waren er heel blij mee. Gaan nl nooit op vakantie.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:21

moonsparkle schreef:
Corelli schreef:

nee, alles ging er gister avond echt voor belachelijk hoge prijzen uit dan twijfel ik toch altijd aan de echtheid.

Klopt :j Soms denk ik ook dat de aanbiedende bedrijven zelf mee bieden om de prijs omhoog te krijgen

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:43

Pffff ik ben ook aan het kijken op vakantieveilingen.nl maar wat een idioten daar? De hele los is eraf omdat telkens DEZELFDE mensen ineens 20 EUR bovenop het vorige bedrag gaan bieden. En dan gaat het om toegangskaartjes voor Walibi met een totale waarde van 62 EUR.

Gekut.... grrrr!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:49

Mijn vriend en ik zijn ook weer los geslagen bij vakantieveilingen.
Zo hebben we in totaal 10 kaartjes (vriend van ons had ook nog geboden) voor t royal beach concert in Scheveningen gewonnen. Normaal kosten die kaarten tegen de 100 euro, nu hadden we er 5 voor 150 euro. En we hebben paintballen gewonnen, ook heel goedkoop. En we hebben al een aantal keer de veiling voor walibi gewonnen. Maar daar ga ik niet te hoog in mee bieden.

Maar inderdaad heel irritant, wordt er op iets eerst gewoon steeds 1 euro meer dan het vorige bedrag geboden, biedt er iemand ineens 30 euro meer ofzo..

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:36

EvitaHitalia schreef:
Mijn vriend en ik zijn ook weer los geslagen bij vakantieveilingen.
Zo hebben we in totaal 10 kaartjes (vriend van ons had ook nog geboden) voor t royal beach concert in Scheveningen gewonnen. Normaal kosten die kaarten tegen de 100 euro, nu hadden we er 5 voor 150 euro. En we hebben paintballen gewonnen, ook heel goedkoop. En we hebben al een aantal keer de veiling voor walibi gewonnen. Maar daar ga ik niet te hoog in mee bieden.

Maar inderdaad heel irritant, wordt er op iets eerst gewoon steeds 1 euro meer dan het vorige bedrag geboden, biedt er iemand ineens 30 euro meer ofzo..

Ja ik wil ook kaartjes voor Walibi. Kaartjes zijn € 30,50 per stuk, dus totaalwaarde is € 61,00. En via hun website kun je al 1 EUR korting krijgen per kaartje, dus zeg € 59,00. (want via ANWB kan ik 3 EUR korting per kaartje krijgen, maar goed, dat is niet voor iedereen weggelegd). En er zijn telkens poedersuiker die meteen met een bod beginnen van € 40,00. Grrrrr

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:59

Gisteravond is het me gelukt een midweek weg te boeken op het park waar ik heen wilde! Ben er reuzeblij mee, maar zou nog mooier zijn als ik iemand anders gelukkig weet te maken met mijn eerder geboekte accomodatie (zie onderschrift). Ik weet wel dat ik volgend jaar dus niet meer een half jaar van te voren ga boeken, maar gewoon wacht op een aanbieding of vakantieveilingen.nl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:36

ik zal ook eens kijken op VV :P ben wel persoon ervoor en vakantie is nornaal duur voor ons en we willen naar duitsland

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:59

Het bieden op dagje Walibi heb ik opgegeven. Heb via mijn vriend zijn personeelsvereniging € 8,00 korting per kaartje kunnen regelen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:48

vind het zo jammer dat sommige de lol van het bieden niet snappen en er inderdaad opeens 30 euro bovenop gooien terwijl je nog zeker een uur kan bieden.
bied dan niet en zorg dat je de laatste minuut een goed bod doet :)
maargoed dat zal wel aan mij liggen :P

ik vind het veel te leuk om te doen, maar wil dan wel een koopje en niet net voor een euro minder dan gebruikelijk erheen.
als je ziet wat sommigen bieden en dan vraag ik me soms best wel af of het regulier boeken niet goedkoper/handiger is ( je hebt dan geen grenzen met wanneer je moet gaan enzo)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:04

Ik heb laatst in een opvlieging kaartjes voor het dolfinarium "gewonnen" :D Opzich leuk, want we wilden er toch al heen, maar in het heetst van de strijd heb ik nog best veel geboden :') Ik heb 40 euro geboden en de normale prijs is 25 euro per kaartje, dus ik vond het wel een goede deal, maar de administratiekosten (4 euro) komen er ook nog bij, dus zoveel korting had ik uiteindelijk niet := Plus, dat je via de website van het dolfinarium ook wel zoveel korting kunt krijgen, haha

Herkenbaar? :D

Trouwens, ik vind het nieuwe systeem wel veel fijner! Dat je de e-tickets meteen kunt downloaden :) Scheelt een hoop stress van het afwachten :)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:44

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:54

Ik stoor me idd echt aan mensen die er ineens 20 euro bovenop gooien.. Ben een beetje aan het bieden op kaartjes voor de dierentuin/apenheul, dan bied ik 1 euro, biedt de volgende 24?!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:57

Ik heb dan altijd het idee dat dat de aanbieders zelf zijn...

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:37

je zou maar heeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen voor een paard euro minder ;)