Lekker gevaarlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsefreak schreef:Vrijdag was op Schiphol alleen de richting van Hoofddorp en Leiden een ramp, daar zouden volgens de omroep komende tijd de treinen met vertraging van zo'n 10 minuten. In de tunnel vanaf Amsterdam naar Schiphol was toen 1 spoor buiten gebruik.
En ik ga wel met Szan mee, ga lekker op tijd weg, dan kan het alleen maar meevallen. En zonder werkzaamheden kunnen de treinen ook vertraging hebben. Houd op het laatste moment teletekst/de ns site in de gaten, dan ben je beetje op de hoogte van actuele verstoringen.
Citaat:Damescompartiment
Voor vrouwelijke reizigers kan een plaats in een speciaal damescompartiment worden gereserveerd. Plaatsen in een damescompartiment zijn alleen via NS Hispeed Telesales of balie te boeken.
Cayenne schreef:Mijn tante is bang dat ik snachts in de trein of op stations wordt beroofd, dus ik hoop dat er vooral positieve ervaringen zijn
Cayenne schreef:Het topic ligt wat stil, maar omdat ik op zoek ben naar info kick ik hem even omhoog gezien het een verzameltopic is
Ik heb in de planning staan om in oktober een aantal dagen naar mijn tante in Zwitserland te gaan omdat ik er echt aan toe ben er even tussenuit te gaan.
Nou zag ik dat het reizen met de NS HiSpeed City Nightline dan retour maar 78 euro is![]()
Uiteraard is het dan wel het goedkoopste arrangement, maar ik denk sowieso niet dat ik in een trein kan slapen aangezien ik een enorm lichte slaper ben
zijn er mensen die ervaringen hebben met de NS HiSpeed City Nightline?
Hoe is het reizen? Mijn tante is bang dat ik snachts in de trein of op stations wordt beroofd, dus ik hoop dat er vooral positieve ervaringen zijn
Hoe werkt het inchecken etc?
en kun je in de treinen ook iets eten? Gezien het om een lange reis gaat.
Alvast bedankt!