Ik had gewild dat ik destijds dit gras in de wei had. Mooi kruidenrijk, groeit goed, lijkt veel vezels en relatief weinig suikers te bevatten. En herstelt zich goed bij droogte, Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had gewild dat ik destijds dit gras in de wei had. Mooi kruidenrijk, groeit goed, lijkt veel vezels en relatief weinig suikers te bevatten. En herstelt zich goed bij droogte,
Nu heb ik ter voorbereiding vanmorgen de vloerplanken verwijderd en heb toen ook bijna staan huilen van ellende wat ik aantrof. De blokhut is nog beroerder geplaatst dan ik al dacht. 
met daarop de onbehandelde vloerplanken, hier en daar is een afgezaagde vloerplank gebruikt om de boel op te hogen zonder succes.
Het waarom ontgaat me volledig.

ik kan geen enkele reden bedenken waarom dit een goed plan zou zijn
ik heb ook echt even staan huilen toen ik dit zo onder de planken aantrof
Maar dan ben ik mogelijk idd klaar. Het is daar goddank losse klei zonder lijkt het al te veel steen. De mollen komen er in ieder geval lekker vlot doorheen
En een hoop gehoofd schud ook van man man welke ..... heeft dit zo gedaan. Voor het oog ok, zijn vrouw blij dat het lekker snel is gedaan maar het geeft veel meer werk.
en al vanaf dag 1 een ergernis. Dan is dat daarna ook weer netjes en bruikbaar, 
Het is niet anders. Daarna is het wel weer goed bruikbaar. In de tussentijd ga ik me storten om te zien of ik die platen kan eraf krijgen, ze zitten zien we nu tussen de dakbalken en dakhout gelijmd.
kwa materiaal niet zo heel veel meer maar arbeid en het kan nog steeds krak zeggen.
een regenton mogelijk leeg en verplaatst en voor een plantboog verwijderd waar nu niets op groeit. De sering moet toch weg dan (ik gaf hem een kans maar ben er flink allergisch voor maar ze bloeien zo mooi) en wat tijdelijke bakken verplaatst. En mogelijk de laatste schutting weghalen, de paal met de braam kan blijven staan gelukkig. 
. Zoals ongeveer alles wat de man heeft "gebierecot" dat was inderdaad optie twee geweest, maar zonder slopen komt het niet uit elkaar.
Dat is voor het eerst
het slaapt heerlijk, lekker rustig, geen lawaai eromheen, geen trap lopen wc op drie stappen en fijn knus. En geeft een vakantie gevoel ook nog. Wat wil een mens nog meer. Als het heel warm is slaap ik in nederland ook rustig in ene tent in de tuin. Hetzelfde idee koelt fijn af in de nacht dan
Ook al is het maar 75 meter ofzo lopen, het is toch echt anders qua gevoel.
goed idee ook, nu hopen dat het snel weer in ere hersteld kan worden en je daar weer lekker kunt slapen.