Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1963 schreef:Da's een flinke hangtiet! Maar heb je daar dan geënt? Toch niet op haar borst? Prisca had ook een keer zo'n zwelling ik denk van een daas. Dat trok met een week weer weg. Ze had het lager dan Mercy
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tinka schreef:Kan elk paard gebeuren hoor, het is toch een stofje dat een beetje irriteerde, het immuunsysteem moet immers geactiveerd worden. Bij deze enting zie ik niet vaak een bult. Ik bestel altijd dit merk omdat die het langste houdbaar is, wel 2,5 jaar. Alle entingen voor paarden gaan per 10, zo hoef ik niets weg te gooien.
Tinka schreef:Vanmiddag een klein stukje gereden, 4,6 km maar. Wou toch nog even mijn nieuwe zadel testen. Het is mooi weer, zonnig en 20 graden, maar er staat een erg harde wind. Bovenaan de berg stond gigantisch veel wind, ben maar weer omgekeerd naar een klein stukje daar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De hondjes vonden het dekje wel lekker om op te liggen.
[ Afbeelding ]
Vanmorgen had ik een afspraak om de auto naar de garage te brengen voor een nieuwe distributie riem. Ik had al lang niet met mijn auto gereden. Is de accu leeg, wij naar de garage voor ern apparaat om te starten, die werkte dus niet. Dan maar aan de oplader, na 3 uur startte ie weer.
Gelukkig werd ik nog wel geholpen.
En dan maar wat vaker met mijn auto rijden.