Naath86 schreef:Noeps dat ziet er echt heerlijk uit!! Waar zat je ook alweer? Hoe is het daar nu in Frankrijk met alle maatregelen? We zitten toch nog heel erg te twijfelen om heen te gaan. Ben er zo aan toe om er nog even tussenuit te gaan met de tent!
Emori dat ziet er ook heel mooi uit!
Zonnebloem gaan jullie wel gewoon met de auto naar Spanje?
xxxMarleen wij hebben twee zelfopblasende matrasjes van de Vrijbuiter en vorig jaar hebben we van die opblaasdingen gekocht waar je je matras op kan leggen, zodat je wat hoger ligt. Mijn vriend heeft snel last van de rug, dus wilde dit graag zodat ie wat hoger ligt.
Wij zitten in de Dordogne! Op de camping is het heel rustig. Maar we waren laatst in een stadje en daar vond ik het wel vrij druk dus toen zijn we omgekeerd. Qua maatregelen was het even wennen om overal waar je binnenkomt je mondkapje op te zetten, maar na een paar dagen weet je ook niet meer beter.
Op deze camping hebben de meeste bezoekers een mobilehome met eigen sanitair. Ik denk dat er zo’n 8 a 10 stellen/gezinnen kamperen met tent of caravan. In de douches is het ook nooit druk, terwijl ze ook wasbakken hebben afgesloten zodat je niet te dicht op elkaar staat.
Wij kiezen er wel bewust voor om dit jaar wat minder uitjes te hebben en wat meer op en om de camping te blijven. Ook wel heerlijk hoor! We hebben de racefietsen en hardloopschoenen mee. In de natuur is het heel rustig
.
Kortom: ik zou gewoon gaan als ik jou was
.