Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Ik vind sommige pakketreizen naar Griekenland niet duur. Zeker als je geen luxe accommodatie zoekt
Fitzroy schreef:Ik heb idd ook al zitten kijken om de goedkoopste pakketreis te boeken en dan de accomodatie te laten vervallen, maar voor 2 weken ben je dan toch niet goedkoper uit. Ik wacht het nog even af.
x_Jeanine_x schreef:Wij zitten weer aan Kos te denken
In 2014 ook geweest op een fantastisch resort![]()
Nu willen wij omstreeks 22 september gaan... Iemand enig ervaring met het weer dan?
Woensdag gaan wij naar de vakantiebeurs voor kortingen en daarna willen wij gaan boekenWerk is ook al akkoord, alleen de exacte datum doorgeven.
Fitzroy schreef:Wat dacht je van zeilen langs de Ionische eilanden? Ik weet dat mijn zus dat in een ver verleden heeft gedaan als single-reis.
De Ionische eilanden zijn echt prachtig imo.
x_spekkie_x schreef:Fitzroy schreef:Wat dacht je van zeilen langs de Ionische eilanden? Ik weet dat mijn zus dat in een ver verleden heeft gedaan als single-reis.
De Ionische eilanden zijn echt prachtig imo.
Toffe tip! Helaas ben ik zeeziekdus ik durf een zeilreis niet zo goed aan. Een dagtocht zeilen vind ik super en lukt met een primatour prima, maar om nou de hele reis aan de reisziektepillen te moeten?