Ik ga vanavond de tassen vast uit de kast halen zodat we er al vast wat spullen in kunnen stoppen Gisteren nieuwe handbagage tas gekocht, vond mijn handtas er niet fijn voor
Ik heb nog niks klaar. Ik heb alles wat ik mee wil nemen in mijn handbagage gewoon nog dagelijks nodig Enige wat ik al wel heb opgezocht is mijn paspoort verder zie ik het allemaal wel tegen die tijd. Is ook pas over drie weken, ik werk 40 uur per week dus heb nou geen tijd om dat allemaal al te regelen en te doen.
Dallista
Geplaatst: 05-09-14 13:30
Zit inmiddels in Virginia, gisteren even naar North Carolina geweest. Weer wat geleerd, United kickt gewoon randomly mensen uit een vliegtuig als het ding overbelast blijkt te zijn. Tja, van die kleine turboprop vliegtuigje op regionale vluchten, ze zijn niet echt berekend op het feit dat er ineens mensen kwamen met zware koffers of zo, hahaha. Gelukkig werden wij er niet afgekickt, maar morgen gaat het circus weer verder, duz... afwachten maar weer.
Ik pak altijd erg last-minute.. Enigste manier om mij uberhaupt tot inpakken te krijgen (en dan is het ook in 15 minuten gebeurd)
Vlieg dinsdag ochtend, wordt dus maandag avond laat en dinsdag ochtend inpakken. Heb er zin in, heel groot interessant congres en natuurlijk gezellig met m'n collega's.. Daarna nog even door naar NYC voor een paar daagjes om vrienden gedag te zeggen..
Alleen wel jammer van het weer.. Ik keek vorige week en 30-32 graden in Boston en NYC. Ik dus helemaal blij.. Kijk ik deze week weer voor volgende week... bewolkt en regen met maximum van 23 graden
Ik pak het weekend voor vertrek aangezien ik een 40 urige werkweek heb en een paard waardoor ik rond 8 uur pas thuis ben
Keet
Geplaatst: 05-09-14 14:15
MacavityL schreef:
Alleen wel jammer van het weer.. Ik keek vorige week en 30-32 graden in Boston en NYC. Ik dus helemaal blij.. Kijk ik deze week weer voor volgende week... bewolkt en regen met maximum van 23 graden
Ik zit even in een dubio. Het adres in kansas waar ik eerst een week ongeveer heen ga is volgens mij bekend bij de douane als adres voor werkende. Twee jaar geleden was iemand terug gestuurd omdat ze dachten dat hij zou gaan werken daar. Kan ik dan beter het adres van new york opgeven of niet? Wil geen risico lopen dat ik terug word gestuurd haha
Dan vul je toch een adres in van een willekeurig hotel in Kansas?!
mariekeoo
Geplaatst: 05-09-14 15:50
joehoee mag ik me ook melden? ik ga volgend jaar april 10 dagen naar dayton. niet om op vakantie te gaan. maar om 10 dagen aan de wereldkampioenschappen mee te doen. ik vlieg op chicago
Laatst bijgewerkt door mariekeoo op 05-09-14 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt
purny
Geplaatst: 05-09-14 15:52
Needje schreef:
Dan vul je toch een adres in van een willekeurig hotel in Kansas?!
Geef gewoon een hotel bij airport op, meeste mensen die rond gaan reizen gaan de eerste overnachting bij het vliegveld. Wordt echt niet gecontroleerd en ze gaan al helemaal niet het hotel bellen
Kansas is niet echt een heel logisch beginpunt is voor een toeristische rondreis, Douraque. Maar ik zou het ook zo doen, lifaya.
Faline
Geplaatst: 05-09-14 16:38
Nee, je kan toch ook aankomen en nog geen hotel geboekt hebben? Bij de meeste hotels kun je zo binnen lopen en direct wel een kamer boeken. Maar idd gewoon een hotel in de buurt of bij t vliegveld opgeven als je het andere adres niet wilt gebruiken.
Ben allang bezig met bagage bij elkaar zoeken En ik ga pas eind oktober weg. Maar ja, wat dingetjes aanschaffen voor zo'n lange trektocht. Moet ook van alles wat mee, maar niet veel te veel natuurlijk. Ook bekijken wat ik daar kan/ga aanschaffen. Wil ook niks noodzakelijks vergeten. Maar goed, als ik mijn medicijnen maar heb, overleef ik het wel. De rest zou ik in principe nog wel weer kunnen aanschaffen als het moest.
Vind het ook altijd wel handig om vast de wereldstekker op te zoeken bijvoorbeeld. Extra oplader voor alles, stekkertje voor opladen in de auto. Wat folders/boekjes/coupons