Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Ik heb ook een Vodacom kaartje, behoud m'n nederlandse nummer voor whatsapp en heb dus een ZA nummer om te bellenKoop airtime en daar weer data van, simpel! Ik heb altijd een heel klein plastic zakje in m'n portemonnee met een paperclip (iphone, simkaart er uit halen) en de simkaart die er op dat moment niet inzit.
Ik zou zeker een kaartje kopen als je zelf op pad gaat. Als je toch altijd met een groep gaat en van ene resort naar de andere gaat zou ik lekker op de wifi verder gaan. Maar als je zelf gaat rondrijden etc sla je jezelf voor je kop als je toch echt eens je telefoon moet gebruiken en je kunt het niet...
Aangezien ik voor langere periode nu naar Zuid-Afrika ga (langer dan 2 jaar) moet ik een heel nieuwe verzekering afsluiten. Wat een gedoe haha. En dan ook nog worden goedgekeurd door de ambassade. Oh zucht.
laughterline schreef:Ja vind t wel heel lastig hoor, nu hier weer alles achterlaten! Familie, vrienden, m'n hondje.. verzorgpony.... kon ik alles maar combinerenÁltijd blij en verdrietig, maakt niet uit of ik naar Kaapstad of Amsterdam vlieg. Maar ook wel weer zin om daar naartoe te gaan, mis m'n leventje en de natuur en vrienden daar! Als is dit natuurlijk wel ineens definitief en kan ik nog maar eens per jaar naar Nederland. Maar ach, als het niet gaat ben ik zo weer terug
Queelens schreef:Haha als ik jullie zo hoor kom ik dus niet om een ZA simkaart heen. Geef ik dat nummer gewoon door op stal en aan onze ouders, mocht er wat zijn thuis of met het paard. Maar whatsapp kun je dus gewoon op je oude nummer blijven doen terwijl je een andere sim erin hebt? Ik voel me echt een leek nu
MarijeR schreef:Damn ik voel me nu echt heel oud, gooi de wegenkaart van ZA nog vaak zat in de koffer als we grote afstanden plannen.
Nooit de batterij leeg en altijd bereik als je hem voorin legt![]()
Tja, reed daar 20 jaar geleden ook en toen was er helemaal nog geen mobiele telefoon daar...