dan nog de bak, de poten de draaislinger (daar mist alleen een soort handvat denk ik). Maar alles draait en loopt soepel. De messen voelen ook nog wel een beetje scherp aan hoewel ze duidelijk oud zijn. Vooral de orginele blauwe verf (loodhoudend?
) is tof. Ik wil zoveel als kan de losse delen eraf poetsen losjes en daarna alles in de blanke hammerite zetten. Zodat hij blijft tonen zoals hij nu is maar dan beschermd tegen de elementen,
. Alleen nog 600 km verderop zien te krijgen. Stelen zullen ze niet zo snel doen denk ik 
mijn papa komt filmen als het goed is net als afgelopen edities.

toen een lange pauze gehouden in de hoop dat ik het zo halen.
pfff 11,5 uur over 600 km die uiteindelijk 680 km werden.het is niet de ergste reis ooit. Dat was bijna 14 uur en een aankomst tegen middernacht samen met mijn papa. Normaal doe ik er ook twee dagen over maar nu had ik hooguit speling tot morgen vroeg nog 150 km of zo. Maar een deel van de laatste binnendoor route ligt eruit dus in die hoek overnachten was niet handig geweest.
en een wat protesterende schouder. Maar ik ben er.
noodweer is niet grappig.
Zo byzonder dat de burgemeester die in kantoor ernaast moest blijven maar wel alles meekreeg na afloop me even bij haar riep. Om me te steunen soort van. En daarna even samen te lachen om wat zij ook allemaal meekreeg.
en ik was tweede. Er zat al iemand sinds 12.00 uur te wachten.
continue waardoor mijn toch al overbelaste hersens in een soort apatische stand kwamen te staan.
niet de prettigste ervaring zullen we maar zeggen.
) al aan 5 volle bakken gras. En ik moet nog een stuk. Een uur en nog niet klaar, tegen 15 minuten en klaar. 

maar lekker bezig weer!