Leuk die reisplannen weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Wat is trouwens jullie ervaring/tips met in de avond uit eten gaan? In oktober is het om ongeveer 19:00 donker heb ik me laten informeren, maar het is niet wijs om in het donker nog alleen met de auto op pad te gaan? In Kaapstad kunnen we makkelijk een Uber nemen, maar hoe zit dat op andere locaties die niet zo stads/groot zijn als Kaapstad? We hebben namelijk (bijna) nergens avondeten bij geboekt. Kunnen soms in het hotel uit eten maar ik vind het ook wel leuk om naar tentjes in de buurt te gaan.
Denise_Storm schreef:Zo, dat is schrikken poes! Ik zou wel even in paniek zijn zeg. Maar fijn dat de reis verder goed is afgelopen én dat nu alles netjes afgehandeld is. Zit een hoop werk in zeker?
Wij hebben inmiddels heel veel tips ontvangen van vrienden van ons. Echt heel fijn om hun ervaringen en tips te horen, zij zijn twee keer geweest met NRV en een ander stel één keer met Riksja. Wij neigen ook naar Riksja. We worden onwijs fijn geholpen door Stanley en het geeft ons een goed gevoel. We hebben wel voor de zekerheid nog een offerte opgevraagd bij NRV.
Dit is de route die we voor nu hebben. Ik denk dat we 1 nachtje Johannesburg schrappen en die bij Kruger nog of bij Hluhluwe eraan plakken.
[ [url=m/rWziej.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S1TIVb.png]Afbeelding[/url] ]
Gaat nog een heeeel lang jaar wachten worden!![]()
Hebben jullie nog tips voor boeken en/of programma’s over Zuid-Afrika? En dan vooral het noord-oosten? Ik heb nu deze geleend van een vriendin en wil graag “Safari reisgids Afrika, als u weten wil welk dier er voor uw lens verschijnt!” Zelf kopen (of vragen voor kerst/verjaardag ofzo)
[ [url=m/OLwuqa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Queelens schreef:Maaike, in welke wijk zat je in CT? Wij zitten strakt in Groenpunt, een paar straten verwijderd van de V&A waterfront. Ergens hoop ik dat we dat kunnen lopen anders moeten we voor 2 straten een uber nemen
GWR schreef:Vraagje, hoe hebben jullie dat gedaan met mobiel/internet?
Ik las op de site van mijn provider dat je een wereld bundel aan kunt zetten maar dit kost 8,50 per dag bij gebruik, ik vind dat nogal veel!
Van een collega kreeg ik de tip een prepaid kaartje te kopen daar, iemand tips?