Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Overal komen we lege verpakkingen tegen van allerhande meuk.
helemaal opengescheurd. Wel boeiend om te zien hoe de vulling erin is gedaan. En een oude val van iets, formaat vos of das lijkt het. Die gaat zeker niet weg. En een beste hoeveelheid oude flessen. Echt oude flessen. Ik moet even kijken wat ik daarmee kan of mensen er misschien interesse in hebben. 

nog niet helemaal correct gefixeerd. De ingang is nu met een oude bench op de grond ipv de tonnetjes met water. Maar ik hoop dat ze volregenen, ik ben liever even zuinig met het regenwater in de bakken. De zijkanten zijn bedekt met een aantal loodzware betonblokken en oude zware palen. Dat wordt nog aangevuld met een aantal tonnetjes die ik aan elkaar wil verbinden over de kas heen mocht dat nodig zijn
gv is zo moe dat hij de laatste paar treden van de trap zojuist mistte
en mijn lijf is in staking 

een soort schommelstoel.
en een enorm toogoodtogo pakket voor gv bij een hotel opgehaald
en gister het laatste eind terug. Vanaf de nederlandse grens weer verkeerschaos, gedoe en drukte. Met een aanhangwagen is het lastiger in de drukte rondrijden 

om vervolgens voor hij een parkeerplaats opging nog even in de remmen gaat alweer pal voor mijn neus al middelvinger opstekend. Dat soort gedrag dus

nu een lichte simpele gardena strimmer waardoor de tijdelijke lichte van de aldi naar nederland kan om hier lichte karweitjes te doen.
), daarna via vis eten in Urk de nop verder ingedoken.

de flevopolder en de nop zijn daar een goede plek voor
. Grappig, komt uit frankrijk, is kennelijk ooit in Nederland terecht gekomen en gaat weet terug
een van de grootsten die ik ken (en zwaar
) heeft iets tlc nodig maar niet veel.
deze stond al een lange tijd bij een tweedehands zaak voor een fenomenale prijs. Nu heb ik er een flink stuk minder voor betaald dan de ijzerprijs zou opleveren. Een tas basisboodschappen bij de supermarkt is duurder.
Ik zou dus een beste "winst" maken als ik hem aan een oud ijzer opkoper zou verkopen.
De man was hem gruwelijk zat en wilde er eigenlijk accuut vanaf ivm herinrichting van het buitenterrein. Dus bij binnen een half uur ophalen kon ik hem kopen. Dus hup naar huis, terug met de bus en erin met dat ding.
de bedoeling is dat hij de stoep van de septic tank gaat scheiden. In de zomer met hanggeraniums erin, in de winter gewoon leeg. Dan hoef ik ook niet meer met potten te slepen. En gaat er ook niemand zijn auto parkeren of keren,