Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Het ligt ook aan de periode waarin je op vakantie gaat. Ik heb snowboardles gehad in een groepje van 4 (5 dgn, 5 uur/dg) en heel veel geleerd. Dat was wel buiten het hoogseizoen. In het hoogseizoen zijn de groepen veel groter en is de aandacht die je persoonlijk krijgt dus ook minder uitgebreid.
Felien_Kyra schreef:Hier een uvex helm van decathlon. Bevalt ook goed![]()
Ik zou ook wel echt inderdaad even naar de winkel toe gaan en gaan passen. Bij mij deden veel helmen toch wel zeer of zaten niet lekker. Verschilt ook erg per helm hoe die valt.
Ik zou graag even mijn dilemma hier voorleggen.
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op wintersport en had heel leuk in dit topic al geroepen. Dit jaar ga ik wel twee dagen skiles nemen. Nou nu kwam ik er achter dat paardrijlessen best goedkoop zijn vergeleken met skilessenVorig jaar kon ik nog met iemand anders op skiles maar diegene is er dit jaar niet. Ik ben voor twee dagen drie uurtjes ruim €500 kwijt. met zijn twee vind ik dit ook veel geld, maar alleen al helemaal.
Ik weet nu dus niet zo goed wat ik zal doen. Ik ben vooral wat angstig met skiën, maar ben voor iemand die een keer op wintersport is geweest echt niet heel slecht (heb ik ook begrepen)
Ik red mij om van een blauwe piste af te skiën (mits die niet er uit ziet als een rode piste). Ik heb dus nagedacht om een groepsles te boeken, maar heb mij vorig jaar ook verbaasd over mensen die er drie dagen over doen om van de kinderpiste af te komen, niks mis mee, maar dat zou wel zonde zijn van mijn geld.
Wat zouden jullie mij aanraden of hoe hebben anderen dit gedaan die als enige in de familie nog moesten leren skiën op latere leeftijd?
Ergens denk ik van misschien is het nu even veel geld, maar als ik dan het jaar erop mooi mee kan komen met mijn schoonfamilie dan zou dit het mij wel waard zijn. Anderszijds denk ik van, misschien kan ik dit wel overleggen met de skischool om te zorgen dat ik in een passende groep geplaatst wordt. Ik heb alleen eerlijk gezegd geen idee hoe dit werkt.
Ik zag wel dat je aan kan geven als je online boekt wat je niveau is. Ik heb alleen geen idee hoe je mijn niveau kan beschrijven. Ik zou het zelf beschrijven als: slome slak op de blauwe piste