Om het gebrek aan zitvlees op te vullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ligt het zadel ook niet wat ver naar voren, dat je daardoor ook meer achterover hangt en dus je benen naar voren steekt?
Monique1963 schreef:Op de figaro staat je huis mét bron https://immobilier.lefigaro.fr/annonces ... 486a755d2e
karuna schreef:Een bron zou ik juist wel willen hebben mits hij een beetje ok bereikbaar is. Geen rekeningen aan anderen betalen. Wel zelf checken of de waterkwaliteit goed genoeg is of desnoods als drinkwater flessen gebruiken.
Die risicos die gecheckt zijn waren voor mijn huis overstroming, aardbeving, radon uitstraling van de bodem (een probleem in de regio waar ik nog nooit van gehoord had, blijkt dat er radonhoudend gesteente in de bodem zit met stralingsrisico, ik zit in een gesteente afwezig gebied maar dat zou voor mij een echte no go zijn geweest 25 km verderop is dat stralingsrisico er wel al worden de mensen daarook gewoon oudzonder problemen), geluid, vervuiling van de grond, vervuilende bedrijven rondom (alle mogelijk probleemgevende bedrijven staan hier ingetekend op een kaart) . Enige dat voor bij mij geldt is een verhoogd risico op overstromingen en de boerderij naast me.
Elk huis zal zijn eigen risicoprofiel hebben