Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:42

Wij hebben geboekt voor 17 november!!! Kan niet wachten :j

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:24

Leuk, ik had toevallig ook gekeken voor die tijd, ietsje later.
Eigenlijk wilde ik in de Halloween maand, maar dan was het mij veel te duur.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 15:04

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 15:21

De keuze om dit in Frankrijk te zetten heb ik altijd al vreemd gevonden.
Het heeft volgens mij nog nooit goed gelopen.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:41

Ik snap alleen niet dat ze verlies draaien, het is echt stampedruk iedere keer als ik daar ben.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:32

Ik heb in 2014 naar Disneyland Parijs geweest met school.
Ik hou van pretparken maar disneyland had ik heel snel gezien we zouden daar iets van 10 uur blijven maar ik ben in het park zelf maar 2 uurtjes gebleven en toen had ik het wel weer gezien en ben ik door de straat gaan lopen met alle cafés enzovoort.
Wij mochten een gedeelte niet in want daar moest je blijkbaar extra voor betalen wat ik echt heel vreemd vond.

Ik ga dus niet meer terug naar disneyland parijs. :o Al wil ik nog wel een keer naar walt disney in Florida.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:34

In 2 uurtjes het hele park gezien? Zeker weten? :D

Er zijn inderdaad twee parken met elk z'n eigen entree bewijs.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:36

@melissac
Dan zou ik Disney World Magic Kingdom (met roze kasteel) maar overslaan, want dat park is nagenoeg hetzelfde als Parijs. Maar er zijn daar nog genoeg andere parken, maar net als hier bij Studios moet je daar voor elk park apart entree betalen (al zijn er ook combinatie tickets net als hier, maar dan moet je die wel aanschaffen :) )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:02

Magic kingdom is wel uitgebreider dan parijs hoor. Een aantal attracties meer :) jungle bootjes, splash mountain, winnie the pooh, seven dwarfs.
Geen indiana jones.

Maar voor die 105 dollar per dag per park blijf je wel langer dan 2 uur hoor

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:11

melissac schreef:
Ik heb in 2014 naar Disneyland Parijs geweest met school.
Ik hou van pretparken maar disneyland had ik heel snel gezien we zouden daar iets van 10 uur blijven maar ik ben in het park zelf maar 2 uurtjes gebleven en toen had ik het wel weer gezien en ben ik door de straat gaan lopen met alle cafés enzovoort.
Wij mochten een gedeelte niet in want daar moest je blijkbaar extra voor betalen wat ik echt heel vreemd vond.

Ik ga dus niet meer terug naar disneyland parijs. :o Al wil ik nog wel een keer naar walt disney in Florida.

2 uurtjes kan ik me ook niet voorstellen. Ben je wel in attracties geweest? :=

Puur er door heen lopen zou je mss redden :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:04

@Keet ik vond het niet echt veel uitgebreider, inderdaad wel een water attractie en misschien wat kinder attracties. Ik denk dat als je Disney hier niks vind, dat je beter daar je geld in je portemonnee kan houden :P

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:20

In twee uur door het park al weer uitgekeken zijn snap ik ook niet. Dan interesseert de opzet en de details van het park je niets. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Als je alleen in achtbanen wilt dan moet je inderdaad niet naar Disneyland gaan.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:47

Heeft het voor de bezoekers eigenlijk nog invloed dat het aandeel van de beurs is gehaald?

Ik snap ook niet hoe het niet goed kan lopen, het lijkt toch eigenlijk altijd wel druk te zijn. En het is ook echt een leuk en uniek park in Europa. Misschien is Frankrijk inderdaad niet het meest ideale land hiervoor.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:58

Dat weet ik ook niet. Het zou kunnen van niet omdat het inderdaad vaak druk is in het park.
Ik was ook blij dat Disneyland naar Europa kwam.

Beetje lastig om te bepalen waar Disneyland dan wel had moeten staan, maar Fransen zijn wat dat betreft wel apart. Misschien was Duitsland of Belgie beter geweest.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:44

Belgie was al helemaal een ramp geweest denk ik aangezien personeel hier nog duurder is. En volgens mij gaan daar extreem veel kosten in zitten dus, in al dat personeel.

Maar wel bizar dat andere parken, zoals Europapark, wel gewoon winst draaien terwijl ze de helft goedkoper zijn, ook hele dure attracties hebben en er ook nog eens heel mooi uitzien. Dan is er gewoon iets fout met het beleid, en niet met het land waar je zit denk ik. Scheelt dat Europapark een familiebedrijf is.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:01

Hoi allemaal! c: Ik kom dit topic ook binnen vallen!
Wij hebben geboekt voor 28 t/m 30 juli! Kan niet wachten om te gaan... laatste keer was in 2004 en toen was ik 8 jaar oud. Volgens mij was het Studio gedeelte toen zelfs nog helemaal in aanbouw en nog niet af :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:31

Is het de moeite waard om 1 dag te gaan, is dat haalbaar? We gaan op vakantie naar Normandie en komen langs Parijs terug. Disneyland is circa 2,5 uur rijden van ons appartement dus plan is om de laatste dag vroeg uit te checken - dag Disney pakken - in hotel vlakbij overnachten en dan dag erop naar huis.

Ik ben er al eens geweest maar beide keren 2 dagen en dan naar beide parken. Misschien nu gewoon alleen naar het hoofdpark gaan? Ik vind in de andere eigenlijk alleen de Aersomith achtbaan interessant. Als ik mijn vriend enthousiast krijg kunnen we rond kersttijd wel weer. :D *kuche

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:37

Samblabla schreef:
Ik snap alleen niet dat ze verlies draaien, het is echt stampedruk iedere keer als ik daar ben.

Kan het me ook niet voorstellen. Drukker kan bijna niet. (Maar ik ben er ook niet elke dag). Misschien een stunt dat mensen denken. O nog even gaan.
Zou het jammer vinden als het weg gaat. Voor mij is het echt een stukje nostalgie. Ben er geweest toen ik nog geen dochter had, toen mijn dochter 1,5 was, toen ze 5 was, toen ze 8 was, en verleden jaar met 18. Dus ja....

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 23:43

Dat is geen stunt hoor maar gewoon algemeen bekend in de attractie wereld.

Kunnen veel bezoekers komen, maar als bezoeker weet je niet waar al het geld naartoe gaat. Er werken zo vreselijk veel mensen bij Disney. Dan dagelijks shows/entertainment, onderhoud etc. Hoewel onderhoud.niet echt hun sterkste punt is heb ik het idee...

Maar ik vraag het mij ook af hoor, ben best benieuwd naar de begrotingen en jaarcijfers van Disney.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 00:23

Dat soort dingen is toch openbaar. Dus je kunt niet 'stunten' met verlies.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 06:21

Omdat het een soort franchise was, hebben ze de eerste x aantal jaar voor het merk Disney licentie kosten moeten betalen. Dat heeft heel erg veel geld gekost per jaar.
Dat valt nu weg omdat Disney eigenaar is geworden.
Dat is oa een van de redenen waarom ze verlies gedraaid hebben.
Is genoeg over te vinden op internet

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:22

Weet iemand btw of de float van de Lion King alweer terug in de parade is? Ik hoorde dat die al een beste tijd miste en zou die wel graag willen zien als ik ga. :c

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:32

Geloof dat de gehele parade op youtube staat :D veel plezier met kijken ;)

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:53

Keet schreef:
Geloof dat de gehele parade op youtube staat :D veel plezier met kijken ;)

Dat snap ik. Heb de hele parade ook al wel gezien op YT. Ik heb alleen gehoord dat de Lion King float uit de parade was gehaald. Ik ga over 3 weken naar Disneyland dus zou hem graag live willen zien.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 16:23

Ik ga heeeeel misschien in november weer, en anders wil ik volgend jaar weer heel graag ! <3