ik was al zolang op zoek naar een metalen rek voor de schoenen in de juiste maat, niet teveel ruimte in de hoogte. En dan vindt je een afgeprijsd exemplaar 
En wat dingen die ik steeds nodig heb voor achter de kachel netjes bij elkaar in een bakje. Voor aanmaak houtkachel en houtcheck netjes bij elkaar en de schoonmaak dingen en losse rommeltjes ook netjes in een bakje.
Ik ben er erg blij mee
paste precies daar.
dat is geen fijne combinatie op onregelmatige grond. Maar met mijn degelijke leren stappers leek me planten geen goed idee.
ik heb zittend op de grond met een hand hakje het beton bewerkt.
Maar eerst de pijn van mijn teen laten zakken, de degelijke schoenen zijn weer aan. Wat een weldaad is dat 

.
Verse kruiden kan ik al pakken, en ik biets een prei en wat selderij ook uit de bakken 

ze zijn niet thuis, maar kennelijk kwam een ouder voorbij toen ik aanbelde. Hij zou ze doorgeven of ze iets verwachten, ze zijn loodzwaar ook. In de 40 minuten dat ik niet aan de zijkant was, was ik in de keuken bij de deurbel. Het is dat ik daar weer aan de slag moest anders had ik het pas morgenvroeg in het licht gezien vermoed ik. 
.