Gisteravond in angst, Sterre had krampen. Dan schiet na Eli abortus door je koppie. Maar na koliekmiddeltje knapte ze direct op en heeft ze geen last meer gehad. Pfff nachtmerries.
Knappe Syrah
Chablis
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-22 13:15
December alweer. Hebben nu regelmatig wat sneeuw. En het beging nu echt kouder te worden, nu met gevoelstemperatuur van -11.
Ja dat is Fenna, zij moet echt altijd iets vasthouden. Vaak slaapt ze ook met een bal in haar ben. Degene in de vensterbank is Abke,te weinig geduld voor foto's en staat er 9/10 keer niet op.
Vandaag zijn de paarden (en veulens) geent. Sky moest ook een aankoopkeuring ondergaan en geloof dat elk spiertje en botje afgevoeld is. Maar alles was perfect aan mijn manneke dus over paar maanden mag hij naar nieuwe huisje.
Wij een aantal stress volle dagen gehad Beike mag nog een nest en de uitgekozen reu was goedgekeurd. Ze was eindelijk loops, dus alles geregeld. De reu woont in denemarken, dus B&B en overtocht geregeld. Dag van vertrek, auto ingepakt. Auto starten.... nee, auto starten....nee. Ding deed dus niets meer. Servicewagen duurde 2 uur, aarghh. Ok kwam toch al met een uur, yessss. Auto starten....nope, noppes, nada. Naar de garage, 2-3dagen auto kwijt. Maar, maar, maar we moeten VANDAAG weg. Huurauto, niet beschikbaar. Iedereen heeft rondgebeld en uiteindelijk auto gevonden. Yes yes, daarheen gebracht. Het duurt nog een uur voor uw auto hier is. Neeeeeeeeee Reu maar verplaatst naar de volgende ochtend. Kwamen 's-avonds aan in onze B&B. Volgende ochtend op weg, joepie. Valt op het einde de navigatie uit, aaarghhh. Zit alles dan tegen. Gelukkig vonden de honden elkaar wel lief en ging alles daar goed.
Och jeetje wat een soap..... ik kan me voorstellen dat jullie aan het einde van de avond ook helemaal gaar waren.... maar wat fijn dat het uiteindelijk nog goed gekomen is!!! Hopelijk in 1x raak en heuuuule mooie puppy's na zo'n verhaal.