Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yasmine schreef:Ik heb één keer nieuwjaar gevierd in Vegas en vond het echt afschuwelijkAlle feestjes en clubs rekenen minstens $50 à $100 aan en dat zijn dan maar de doorsnee feestjes. Als je echt ergens leuk heen wil, ben je al snel $200 entree kwijt. Vrienden van me waren naar Avicii met oud & nieuw en die betaalden $400. Wij waren naar een zogezegd superhip nieuwjaarsfeestje gegaan in een fancy club op de strip, maar leek echt nergens naar. Belachelijk duur ($100 entree en dat was nog één van de goedkopere dingen die we gevonden hadden, alcoholische drankjes waren gemakkelijk $20-25), erg onaangenaam volk (je wordt om de 2 seconden door vieze ventjes aangesproken of ongewild aangeraakt), muziek leek nergens naar. We waren om 1u30 al weg. Als ik jou was zou ik gewoon op de strip naar het vuurwerk kijken, wat rondlopen en sfeer opsnuiven. De strip wordt de volledige nacht (20u tot 3u) afgesloten en loopt vol met leuke en hilarische mensen, om middernacht is er gigantisch vuurwerk en overal hoor je wel muziek. Ik heb er echt gigantische spijt van dat ik $100 betaald heb om naar belachelijke muziek te staan luisteren en de hele tijd in m'n billen geknepen te worden door vieze ventjes.
Stephanie_M schreef:Haha ok strip op dus! Hoe zit het met eten? gelegenheidskleding of gewoon schuif aan het restaurant is open? Mn vader vroeg zich af of die nog speciale kleren mee moest nemen haha!