Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:mbkaatje schreef:Natuurlijk blijft er genoeg over, maar het is net wat je leuk vind natuurlijk. Maar wat mij betreft staan er veel attracties tussen die ik graag doe en vind het jammer als er meer van die attracties dicht zijn. Ik denk dat je dat echt wel merk.
Maar goed, ik begrijp het wel hoor van Disneyland dat ze alles voor het jubileum dit groot onderhoud willen doen. Dus het is aan mij of ik wel of niet in die periode heen ga. Alleen als er een hele leuke aanbieding komt, zal ik er over nadenken.
Wat ik al eerder zei, wij hebben een hele leuke
45 euro per persoon per dag, incl. diner.
HouVanUtopia schreef:15 jaar geleden voor het laatst naar disneyland geweest en morgen is het weer zover wat heb ik daar een zin in!
Helaas is de pirates en space mountain dicht baal ik van Want vond de space mountain toen juist zo gaaf
Rena100 schreef:Vorige week vrijdag naar Disneyland geweest, was echt een super mooi park, heel netjes en schoon, maar het was zo ontzettend druk dat we in 11 uur tijd dat we in het park zijn geweest, maar 4 attracties hebben kunnen doen. Heel erg jammer, alle fast pass tickets waren 'uitverkocht', die werden dus nergens meer uitgegeven. Hadden jullie dit ook, of had ik gewoon een slechte dag te pakken i.v.m. hemelvaarts weekend?