Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat kunnen we nu weer voor iets bizars of onwaarschijnlijks verzinnen om de kijkcijfers vast te houden en veert zs nu nog steeds terug of blijft ze eindelijk liggen
als een scenatioschrijver mijn leven op tv zou verfilmen zijn de kijkcijfers dramatisch laag want gewoon niet realistisch en te ver gezocht. Maar helaas het is toch echt werkelijkheid.

ik vermoed dat de buurman het ingepikt heeft aan tuin.
jullie bijna toch? Wanneer gaan jullie die kant op?
ik verheug me er niet op

daarna door een tunnel zonder stoep. Niet tof maar ze lopen er af en aan doorheen. Dan linksaf en nog 200 m en dan ben ik er morgen. Scheelt een hoop te krap parkeren. En met wegrijden door de tunnel rechtdoor en dan ben ik de stad alweer uit aan de goede kant van mijn huis.
mocht het tegenvallen kan ik hier daarna nog wel een dutje doen.

meteen een paar potten gekocht. En een zwaar afgeprijsd rvs schoenenrekje dat precies onder mijn stenen aanrecht past lijkt het. Die had ik al eerder zien liggen voor veel meer. Nu 6,50 euro
enne vegan baclava 

€ 7,39 ex. btw voor 600 gram. Maar zo lekker! Ingrediënten: https://www.sligro.nl/p.116251.html/so- ... -gram.html
Ik denk dat het voldoende verknipt is of dat de lecithine eiwitvrij is Langzaam gebruiken ze steeds meer zonnebloem lecithine in cacao.
au niet fijn maar klaar voor vandaag ivm mijn allergie voor een verdoving (ik weet niet meer welke kleur) moest het liefst zonder verdoving. Hoewel de zenuw al stuk was het gebied eromheen is dat zeker niet. 
nagenoeg alles komt uit, heeft bloesem, heeft gebloeid terwijl ik er niet was
(de amandel en een van de kersen heeft veel uitgebloeide bloesem).

de regentonnen zitten nog net zo als vorige keer, een enorm verschil met vorig jaar toen alles verzoop zo ongeveer
.
Hij was er dus vanmorgen. Vandaag zijn tweede dag na zijn operatie.
. Voor met de kleine maaier wat kortwieken maar niet alles. De bijtjes vinden de paardenbloem erg lekker.
ik denk dat daarna mijn teen er wel klaar mee is. Anders nog zittend het schoenenrekje in elkaar zetten. En verder genieten van de zon, wel was het -1 vanmorgen.
ik kwam erachter dat de breedte zelf te bepalen is. Past precies zo. En het vrijgekomen dingen heb ik op de andere geschroefd. Even wat meer overzicht ook daar, blij mens.