Hebben jullie ervaring met de Save Time optie bij autohuur? Heb 'm vanavond alvast ingevuld voor Alamo, je schijnt dan rechtstreeks door naar de garage te kunnen. Lijkt me heerlijk
Wij waren een week geleden nog in San francisco, maak me er eigenlijk niet zo druk over. Had het stiekum wel spannend en gaaf gevonden om een aardbeving mee te maken
Wij hebben in Griekenland wel eens een aardbeving meegemaakt maar dat is echt wel een rare gewaarwording als je ineens zit te schudden in huis. Ik schrok er niet erg van, maar de wederhelft was aardig van het padje.
Lizzie, bij ons had Save Time geen zin, we moesten alsnog naar de balie. Heb je rechtstreeks bij Alamo geboekt?
Wij hebben het op Orlando international en toen moesten wij alsnog naar de balie. Op sandford konden wij wel rechtstreeks doorlopen naar de garage
Het geeft soms nog problemen bij alamo, al boek je rechtstreeks dan nog is het vaak lastig. Soms moeten ze alsnog een manager erbij halen om alles in orde te vinden
En ze zijn altijd al zo lekker snel bij Alamo Kwam vrijdagavond op het vliegveld en toen zat er niet eens iemand aan de balie, toen moesten we het regelen via een andere verhuurmaatschappij regelen, vond ik toch ook wel een beetje apart.
Ik zat tijdens tornado seizoen in Kansas, en hebben wat stormen meegemaakt die tornado's werden. No big deal xD Amerikanen gaan er heel nuchter mee om
Yasmine
Geplaatst: 25-08-14 16:35
Ja precies, en in San Francisco zijn ze heel goed voorbereid op aardbevingen en tsunami's. Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor, Purny. Ipv je zo ongerust te maken over alles kan je die energie beter steken in de voorpret van je reis.
laliz
Geplaatst: 25-08-14 19:45
Ik heb rechtstreeks geboekt inderdaad, maar we gaan er dan maar vanuit alsnog naar de balie te moeten anderzijds, tijd zat! Lijkt me toch wel eng al dat natuurgeweld, maar met name omdat ik er gewoon geen ervaring mee heb. Even preppen als er een orkaan dreigt, zijn er dan openbare schuilkelders of iets?
Ik heb nog nooit een orkaan in Florida meegemaakt en ik kom al sinds mijn 8ste in hurricane season in Florida. Geen zorgen maken joh, kans is ontiegelijk klein
Tja, ik zat ook wel even ' ' toen ik hoorde van de aardbeving. Het is ook geen kleintje geweest. Dat er echter (voor zover ik weet) geen doden zijn gevallen geeft wel aan dat ze daar weten wat ze moeten doen en dat ze erop voorbereid zijn. Je kunt er niks aan doen, ik zou ook zeker m'n voorpret er niet door laten verpesten. Whatever happens, happens. Je kunt ook morgen door een bus overreden worden. Da's toch ook geen reden om elke dag vol zenuwen en toestanden de weg op te gaan?
Jullie hebben helemaal gelijk! Gelukkig ben ik d'r zelf ook helemaal niet bang voor, maar wel benieuwd hoe en wat de mensen in Florida bijvoorbeeld doen als er zo'n loeier van een orkaan aan komt. Of heeft iedereen een kelder/bunker tot z'n beschikking?
Wij hebben jaren in Missouri gewoond waar jaarlijks wel een tornado voorbij komt, maar dan kruip je "gewoon" in de schuilkelder als je het tornado-alarm hoort, niks aan het handje. Die gebieden zijn er altijd goed op voorzien.