Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

krijgen we hier problemen mee? 

maar ze beginnen om 3 pf 4, en dan 2,5 a 3 uur is alsnog 7u 'savonds. Dus dat wordt errug krap in mijn ogen!
(ebookers.com)

Celiien schreef:Ik denk persoonlijk dat als je de HP wil gaan doen, je het met een dagreis sowieso niet red. Je hebt ze ook met een overnachting erbij overigens
Matinee voorstellingen zijn er wel, maar veelal in het weekend. En zijn snelvoetige (maar dat geld voor bijna alle musicalsmaar ze beginnen om 3 pf 4, en dan 2,5 a 3 uur is alsnog 7u 'savonds. Dus dat wordt errug krap in mijn ogen!
Musical wordt hem dan niet nee, dankjewel! HP studios ben ik eerder geweest. Met een bustour ben je 9 uur in de stad, van 11 tot 8 ongeveer, dus dit is echt wel haalbaar hoor. Dankjulliewel in ieder geval

easyjet is bijvoorbeeld nu in juni, midweek, voor gustige vliegtijden vanaf Ams naar Gatwick, 70 pp. Komt 15,- bagage bij en je hebt voor 85 pp een ticket 
). Ik ben me er van bewust dat we dan met de trein/boot over zouden moeten. Idee is om auto gewoon bij het hotel te laten staan en in de rest van London het OV te pakken, gezien dat daar prima is geregeld.

en bij een hotel ook 9 van de 10 keer tegen betaling. Lijkt erop dat je met de boot meer dan 100 euro voor de heen, en ook nog eens meer dan 100 voor de terugweg kwijt bent. Dan heb je 2 personen en een auto. En omdat het vaak nachtboten zijn zal je ook nog een hut moeten hebben