Wat een prutweer vandaag, steeds maar regen. Vandaag dus maar binnen in huis verder, zweeds leren, kachel eruit slopen. Paarden straks maar vroeg naar stal.
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-22 20:38
Zijn jouw paarden mak?
Ja iets te mak, gaan geen cm aan de kant en lachen mij nog uit ook.
Jee en toen startte de trekker weer niet. Lijkt de startmotor te zijn. Na middagje van alles proberen voor nu maar opgegeven. Zou een nachtje slapen hem eem opkikker geven dat hij morgen weer braaf is en start. Misschien vaker een koekje en aai geven.
Dank je wel. Ik ga het opschrijven. Misschien dat we dit voor een paddock kunnen gebruiken.
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-22 13:06
Hier wordt je toch blij van
petraaken
Geplaatst: 18-10-22 15:39
Het was duidelijk speeluurtje.
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-22 18:14
De laatste dagen gaat het weer even wat minder met mijn gezondheid. Dus enkel de paarden worden buiten en binnen gehaald. Verder ligt alles volledig stil. De dagen worden ook echt wel kouder nu, dus het stoken is ook weer begonnen.
Wat een mooie veulens!! Las ergens anders dat er niet zo’n markt is voor veulens/paarden? Dat je ze moeilijk verkocht krijgt? Is dat zo en hoe komt dat dan? Het zijn zulke mooie dieren! En hoe zie je dat met de veulens die je nu verwacht? Ben eigenlijk best benieuwd hiernaar
De veulens eten in de stalgang ja, kunnen ze op hun gemakkie eten. Heb nog maar 1 veulen verkocht (niet op de foto). Er schijnt ook voor andere jonge leeftijden momenteel moeilijke markt te zijn. Mensen zullen toch 2x nadenken met de inflaties. Mijn veulens mogen pas maart bij de moeders weg dus dan wordt het pas interessanter voor mij. Richo is dit jaar ook pas met 1.5 jaar verkocht. Sky gaat de hengstengroep in, Syrah blijft gewoon bij de merries en mag gaan hokken met haar zus als die dan nog niet verkocht is. Kopers van mijn paarden zijn super blij met ze dus dat is wel goede reclame.