Ik heb nog nooit mijn paarden meegenomen naar de bergen, maar wel dagtrips gemaakt met andere paarden. Zal er eens naar kijken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nog nooit mijn paarden meegenomen naar de bergen, maar wel dagtrips gemaakt met andere paarden. Zal er eens naar kijken!
Ja dat is wel de bedoeling
. Ach dat Engels komt wel in school
. Overigens is de baby automatisch canadees ook al zijn jullie beide NL? (lijkt me wel als jullie PR hebben?)
Want wil dat mooie land toch echt een beetje gezien hebben.
Maar vind het dan ook zo een zonde van mijn geld als ik die 'orientation' niet doe. En hoe je het ook draait of keert, die zaken moet ik sowieso dan later nog in orde brengen voor ik betaald kan gaan werken... Nu heb ik voorgesteld of ik dan mss later de kans krijg om de 'orientation' nog te doen. Want van half juli tot half augustus zou het erg kalm zijn op de ranch. Kan gerust nog wel enkele weken wachten om die orientation te doen
Staat namelijk geen datum op, behalve dat het elke donderdag is. Hangt er alleen beetje vanaf hoe ik in Vancouver moet geraken dan. En of ik überhaupt nog wel weg wil van de ranch
haha. Michael1104 schreef:Hallo, ik heb voorzichtige plannen om in september een reis te maken tussen Calgary en Vancouver. Is het de moeite waard om door de Rockies te rijden of kan je beter vanaf Edmonton of Calgary vliegen naar Vancouver?

). Lekker in de Rockies blijven.
als ik de kans krijg oid, dan zal ik zeker weer hierheen gaan (zonder twijfel) ik heb echt genoten... Morgen gaan we weer naar het vaste land, en de laatste camping...
Dani_ schreef:Hippologic, zou ik je mogen pb'en over hoe jij het transport hebt geregeld en ervaren (en de kosten ervan)?
Blacky94 schreef:Waarschijnlijk wel tussen de 6000 en 10.000 euro. Op Google kan je wel redelijk wat bedrijven vinden die je wrs wel een quote en meer informatie kunnen geven
_Linda schreef:Gefeliciteerd, hoe ver ben je? Bij ons komt in oktober de tweede. De eerste is nu ca. 14 maanden, en voed hem ook tweetalig op. Z'n eerste woordjes zijn Nederlands, dus niemand anders verstaat hem. Ach dat Engels komt wel in school
. Overigens is de baby automatisch canadees ook al zijn jullie beide NL? (lijkt me wel als jullie PR hebben?)
). Ik heb inderdaad ook al een aantal NL kinderboeken. Ik ben de enigste NL sprekende hier, in het begin had ik echt moeite mee om Nederlands te blijven spreken. Nadat m'n familie was langsgeweest, ging het een stuk gemakkelijker.