Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe meer groente en fruit hoe beter, ik heb geen jam, aardappelen hoeven kopen sinds de oogst, en kwa groentes en fruit in de vriezer of geweckt kan ik nog even vooruit ook.
. Dan is het daarna een kwestie van laten groeien vertroetelen en uiteindelijk oogsten.
handig bij droogte

geen buiten moestuin werk dus, maar binnenklussen doen of niet veel meer dan de houten dingen ontdoen van spul en uitrusten. Het ruikt nog steeds, wel wat minder weer gelukkig. Maar dus weer camperleven.
en het afval daarvan is al weggewerkt. En nu al weer even rust en niks doen, vrij voor vandaag.
staan op hun plekje.
na een stevig half uurtje knippen scheuren losmaken en weghalen wat nog wel bruikbaar was. En een overvolle aanhangwagen. En een heleboel brrrr
inclusief een kennelijk bewaarplaats van walnoten en een gemummificeerde rat.

altijd meegenomen

De kachels staan nu aan met deuren open voor nog wat extra doorluchten maar ook drogen. Gv is nu boven bezig met de laatste stukken. Dan is gedaan wat gedaan moest worden.
Maar de zakken houtsnippers zijn alweer verspreid over de kale plekken. Ik had precies genoeg.
maar ik schrijf het ook voor mezelf dat scheelt
Meteen ook offerte gevraagd voor een beton dorpel bij de schuurdeur. Wat daar ook mee gaat gebeuren. Die dorpel is hoe dan ook nodig.

jullie hier ook welkom. Ik heb zelfs slaapplek
zucht. Verandering van plannen maar weer eens. En ja ik ben onderweg. Nou ja onderweg ik sta 35 km verderop omdat ik 15 km daar weer verder morgen vroeg moet zijn om een kies te laten repareren. Die het nodig vond vanmiddag bij de lunch bijna de halveren,
hij was al eens gerepareerd en dat is weer foetsie. Au en een dikke wang.
en uiteindelijk een gevonden waar ik morgen vroeg terecht kan, wel de goede kant op. Mocht deze bevallen blijf ik daar wel bij. De burgemeester/service medewerkster zoekt ook nog. Haar tandarts is met pensioen en ze zijn nog zoekende ook.

tot we een chalet gaan bouwen.